(📌11.07.2021/01:58, İyi okumalar<3)
Başını arkasına çevirdiğinde, elinde annesinin fotoğrafını tutan Sehun'u gördü.
Fotoğrafı görür görmez elinden alıp kalbine götürdü.
-Oh anne... Özür dilerim, tanrıya şükürler olsun. Bir daha asla kaybetmeyeceğim seni anne, lütfen affet beni!
-İçerideki kadın? Anne?
-Bunu nerede buldun?
-Yukarıdan attığını farkettim. Ben de ıslanmasın diye aldım. Fakat üstünde kan vardı Baekhyun.
-Ne diye alıyorsun aptal ucube? Ayrıca kandan sanane?
-Ah tanrım sakin ol. Önce davranmasaydım baban alacaktı, şanslısın. O kanı görse ne derdi sana?
-Shh.. Kızacağı şey kan olsaydı keşke.
-Neden sevgilinin resmi falan mı?
-Yah doğru konuş! O benim annem!
-Oh kusura bakma dostum, aşırı genç ve bakımlı gözüküyordu.
Bu söz zengin çocuğu gülümsetmişti. Evet, annesi bakımlı, genç ve güzeldi. Aynı bıraktığındaki gibi.
-Teşekkür ederim.
-Yah, hemen söyleme kalbim hoplayacaktı. Sen bana teşekkür mü ettin? Rica ederim:)
Baekhyun tekrar gülümsetmişti.
Gülümsemek ya da sırıtmak... Her daim yaptığı işti, babasından tokat yerken bile. Fakat bu sefer gerçek anlamda gülümsemişti.-Artık benimle arkadaş olacak mısın?
-Hey, sana teşekkür ettiğim aptal bir ucube olmadığın anlamına gelmiyor.
-Aptal bir ucube arkadaşın olsa çok da sorun olmaz. Onu kullanabilirsin.
-Bir arkadaşım olsa onu kullanmak yapacağım son iş olurdu.
-Hiç yok mu?
Baekhyun gözlerini düşürerek konuşmaya devam etti.
-Çevremde sırf para düşkünü oldukları için arkadaş olmak isteyen koca topluluğu çıkardığımda geriye başka kimse kalmıyor.
Sehun onu gayet iyi anlamıştı.
-Dostum... Bak ben senin arkadaşın olabilirim. Ama paran için değil, yanında olmak istediğim için. Güven bana. Gerçekten iyi anlaşırız.
Baekhyun ne kadar belli etmemeye çalışsa da gözleri parlıyordu. Belki de içinde bir yerlerde saklanan umutlar, gün yüzüne çıkmaya çalışıyordu.
-Pekala.
Çok düşünmeden cevabını verdiğinde, Sehun gözlerini hayretle açtı.
-Oh ciddi misin sen? Tanrım aşırı mutluyum!
-Fazla büyütürsen her an vazgeçebilirim.
-Oh sustum! Hadi gel odana geçip konuşalım burası çok soğuk...
-P-peki.
İki çocuk ailesine haber verdikten sonra yukarıya çıktılar. Keyfi yerine gelen Baekhyun kahyaya imalı bir şekilde selam verip Sehun ile birlikte odasına girdi.
Sehun odadaki kırılmış cam parçalarına ve Baekhyun'un eline baktığında olayı çözmüş gibiydi. Etraftaki dağınıklığı katmadı bile.
-B-baekhyun sen ne yaptın?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Who's Harder? |Chanbaek|
Fanfiction~by ekmek reis~ İki hiçlik nefretlerinin zamanla aşka dönüşmesini engellemeye çalıştılar. #1 in chanbaek (211212) #1 in baekyeol (211212)