(📌11.08.2021/ 03.10...İyi Geceler!<3)
Baekhyun hastaneden sonra evine gelmiş, kendini iyi hissettiğini söyleyip Sehun'u göndermişti. Anlaşılan hastane olayından kimsenin haberi yoktu, öyle kalsın istiyordu o da. Hızlıca yukarı çıkıp üstünü değiştirdi. Akşam yemeğini neyse ki kaçırmamıştı. Son kez annesinin fotoğrafını öpüp cebine koydu. Mutlu bir şekilde aşağı indi.
Masada her gün gördüğü iki yüz ve ek olarak bu iki yüz karşısında sakin kalmasını sağlayacak bir adet kuzen bulunuyordu. Babası ona yemekte de olsalar kızacaktı, bunu biliyordu. Ama ne derse desin moralini bozmayacaktı, çünkü fotoğraf yanındaydı.
-Baekhyun, hoşgeldin.
Fakat masaya oturmasıyla beklemediği bir yüz ile karşılaştı.
-Hoş buldum baba?
-Günün nasıl geçti oğlum?
Baekhyun gelen ani soruyla yemek yediği çatalı düşürmüştü. Babası uzun zaman sonra gününün nasıl geçtiğini sormuştu ona. Parlak gözlerle bakarken, aklına yalan söylemekten başka bir çaresi olmadığı geldi.
-G-güzeldi baba.
Bugün okula gelmeyen Chen ise halinden gayet memnundu.
-Benim ki de iyiydi amca! Buradaki eski arkadaşlarımla beraber bowling oynamaya gittik!
Baekhyun'un babası yanı başında duran çocuğun başını gülümseyerek sevip tekrar Baekhyun'a dönmüştü.
İki çocuk da şaşkınlıkla birbirine bakıyordu.
Üvey anne ise ikisine de kıskanç bir şekilde bakıyordu.
-Neler yaptın peki Baekhyun?
-D-ders işledik baba, her zamanki gibi.
-Okulundan bahsetmiyorum, Chanyeol ile-
Chen'in de Baekhyun'un da yediği şey boğazına kaçmıştı. Chanyeol de nereden çıkmıştı? Chen şaşkın bakışlarla alttan Baekhyun'un ayağına vurdu. Baekhyun da ondan farksızdı zaten.
-Sehun diyecektin baba sanırım?
-Oo, Sehun da mı sizinle birlikteydi?
-Birlikte?
-Oğlum iyi misin? Lafı gevelemesene!
-Haa, e-evet amca onlar dün birlikteydi!
Chen lafa atlayıp olayı kurtarmaya çalıştı. O da neler olduğunu bilmiyordu ancak... Alttan eşlik etmesi için Baekhyun'a tekrar vurdu.
-E-evet baba birlikteydik.
Babası tatmin olmuş bir şekilde baktı oğluna.
-Güzel, iyi arkadaşlar olacağınızı düşünüyorum.
-Ne arkadaşı baba?
-Sen ve Chanyeol işte.
Baekhyun tek kaşını kaldırmış, babasının amacını anlamaya çalışıyordu.
-Bizim arkadaş olmamız seni neden bu kadar ilgilendiriyor ki?
Masanın diğer ucunda oturmuş üvey anne lafa atlama gereksinimi duydu:
-Babanla doğru konuş lütfen Byun Baekhyun.
-Sus bir dakika, evet baba?
Ani gelen emir cümlesiyle yüzü kızaran kadın, susmaktan başka bir şey yapamadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Who's Harder? |Chanbaek|
Fanfiction~by ekmek reis~ İki hiçlik nefretlerinin zamanla aşka dönüşmesini engellemeye çalıştılar. #1 in chanbaek (211212) #1 in baekyeol (211212)