12-Kiss For Sorry In The Bed

344 47 364
                                    

📌(24.10.2021...Sınavlardan önce moral:)

Sehun duyduklarını Baekhyun'a anlatmak için heyecandan kıvrılıyordu. Öğleden sonra nihayet fırsat bulduğunda beraber yemekhaneye indiler. Baekhyun'un da bir farkı yoktu heyecan konusunda.

-Dökül Sehun!

-Hazır mısın duyacaklarına?

-Hazır değilim sen yine de dökül!

Sehun beklemesini işaret edip içeceğinden bir yudum aldığında, Baekhyun da ellerini ovuşturdu. Ne gibi bilgiler öğrendiğini merak ediyordu.

-Kavganın sebebini net söylemedi. Ama D.O. yüzünden olduğu kesin. Aralarının normalde iyi olduğundan emin değilim.

-Aishh nasıl kardeş bunlar?

Baekhyun sırıtıp içeceğine uzanmıştı.

-Sorun da o ya, kardeş değillermiş!

Baekhyun duyduğu cümle ile içeceği Sehun'a püskürtmüştü. O öksürmek ile meşgulken Sehun da küfrederek yüzünü peçete ile sildi.

-Yah seni aptal bir anda söylenir mi bu?

-Yüzüme püskürteceğini bilseydim söylemezdim.

Baekhyun kızıl çocuğun sitemini duyup ona baktığında, yüzünü sildiğini farketti. Büyük bir kahkaha patlattı.

-Önüme oturmasaydın o zaman!

Sehun gülen çocuktan cesaret alıp sandalyesini dibine yaklaştırdı.

-İyi o zaman yanına oturayım.

Baekhyun'un yüzü bir anda ciddileşmişti. Gözlerini devirerek konuştu.

-Geri bas Sehun.

Kızıl çocuk sırıtıp eski yerine geçti. Nasıl olsa çevresinde tehlike yoktu artık. Doya doya uğraşabilirdi onunla.

-Düzgün anlat şu işi, durduk yere niye söylesin sana kardeş olmadıklarını?

-Üvey kardeşlermiş. Ama hepsi değil. Bunu söyledi çünkü, Kai onu seviyormuş. Ki bence o da Kai'yi seviyor. D.O'dan Kai'yi korumaya çalıştığını farketmedin mi?

Baekhyun'un yüzü ciddileşmişti.

-K-kai'yi mi seviyormuş?

Sehun büyük bir memnuniyetle cevapladı.

-Yani evet, bence öyle. Bana resmen Kai'den uzak dur, ben onu seviyorum der gibiydi.

Baekhyun için iş gittikçe anlamsızlaşıyordu. Kafasında sorular birikmişti.

-İyi de, bunu sana niye söyledi ki? Hem Kai'den niye uzak durmanı istedi?

-Çünkü ona Kai'yi sevdiğimi söyledim!

-Ne?

-Hadi ama bu kadar asma suratını, sadece ağzından laf almak içindi.

-Ne lafı?

-Bence bundan sonra Kai ile daha çok uğraşmalıyız. İnsan sevdiğine zarar gelince daha da sinirlenir. Malum, ben yürek yiyip yumruk atm-Sen beni dinliyor musun Baek?

Baekhyun odaklanmıyordu. İçinde şaşkınlık ve sinir vardı sadece.

-M-mark ile iletişim kur, sonra kardeş mevzusunu konuşacağız onunla. Benim yapacak işlerim var.

-Peki?..

Baekhyun sandalyeyi çekip gittiğinde Sehun'un da yüzü düştü.

-Ah, bilseydim üzüleceğini...Kai'yi seviyorum bahanesini hiç atmazdım ortaya. Umarım Chan gidip de Kai'ye söylemez. Fena uğraşırım yoksa.

Who's Harder? |Chanbaek| Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin