(23.01.2022/18:00...İyi okumalar🐨🦄)
Son olaydan sonra iletişime geçmemişti ikili. Chanyeol sert davrandığını düşünüyordu. Baekhyun ise hak etmediğini.
Chanyeol nefretini pişmanlığa dönüştürürken,
Baekhyun nefretini kine dönüştürüyordu.Boş geçen birkaç haftadan sonra sınıfı heyecanlandıran olay haftasonu kararlaştırılan Kamp etkinliği oldu. Sınavların bitişi öğrencilere moral amaçlı yapılacak bir etkinlikti.
Bir de sınavlar vardı değil mi, yazar onları yazmayı unutmuştu.
Dönem sınavlarını ve deneme ortalamalarını birincilikle getiren her zamanki gibi Chanyeol olmuştu. Ondan az bir küsürat fark ile ikincilik yeni çocuk Baekhyun'undu. Öğretmenler zengin çocuğa tavırları nedeniyle ön yargı ile yaklaşsa da, gördükleri notlar şaşırtmıştı.
Geçen zaman içerisinde Bay Byun eskiye dönmeye başlamıştı. Evdeki huzurun kısa süreli olduğunu çok geçmeden anlamıştı zengin çocuk. Yine eski extra-disiplinli babası yüzünden kurslara devam etmek zorunda kalmıştı. 2.'liği yüzünden birçok kartı elinden alınmıştı. Rahatlığı yavaş yavaş kısıtlanıyordu. Sanki babası üvey annesinin yokluğunda ona takmıştı.
Çok umursamamaya çalışıyordu Baekhyun. Kendini bir robot gibi hissediyordu. Boş zamanlarında onunla ilgilenen Sehun ve Chen sayesinde gülüyordu yalnızca. Bir de her gün dertleştiği Kahya... Yakınlaşmışlardı; iki dost gibi.
Chanyeol safında değişen bir şey yoktu. Baekhyun hiç girmemiş gibiydi sanki. Olay sonrası Kai ve D.O. ile 1 hafta muhatap olmamıştı. Onlara oldukça sinirliydi. En sonunda ikisi gelip özür dilediğinde, bir daha bu tarz şeyler yapmayacaklarına dair söz verdiler. Chanyeol onları affetse de henüz gardını tam indirmemişti. Onun haricinde, eğitimlerine devam ediyor, Lay ile takılıyor; ya da insanları dolandırıyordu ekibiyle. Okulda Baekhyun'u her görüşünde konuşmak istiyordu, fakat Baekhyun'un sert bakışları onu engelliyordu.
Herkes kamp için heyecanlanırken, Baekhyun gitmek istemiyordu. Zorla geldiği okulda vaktini ders dinleyerek öldürüyordu zaten. Eğlenmek ve dinlenmek istiyorsa kütüphanesine gidip dedektif romanlarını okuyabilirdi .
Fakat babası tam tersini düşünüyor, gitmesi için zorluyordu. Byun'un oğlu ise her yerde kendini göstermeliydi. İtiraz etmeye uğraşmadı zengin çocuk, biliyordu ki daha da sinirlendirirdi.ꨄ︎
Nihayet kamp günü geldiğinde herkes çantalarını hazırlamıştı. Cumartesi sabahından, pazar akşamına kadar kısa süren bir etkinlikti.
Baekhyun, Sehun ve Chen ile, Chanyeol ise Kai ve D.O.'yla beraber gelmişti okul önüne.Otobüsler geldiğinde herkes kendi sınıfınınkine binnmeye başladı. Numara sırasına göre binildiğinde sona en son Baekhyun kalmıştı. Bunun için itiraz etmek istese de nafile olacağını biliyordu.
Çünkü onlardan sorumlu öğretmen Kim Heechul'du!
Basamaklardan çıkıp koltuklara göz attı. Sehun'un onun için yer kapmış olmasını umuyordu. Fakat yanındaki kuzenini görünce ters bakışlar yolladı.
Arkalara baktığında bir boş koltuk gördü. Şükredip oraya gidiyordu ki omzunda bir cetvel hissetti.-Nereye Byun Baekhyun?
Bay Kim'in sesiydi bu.
-İzninizle arka koltuğa otura-
-Şurası boş ya. Arkaya geçmene gerek yok.
Baekhyun öğretmenin gösterdiği yere baktığında boş olduğunu farketti. Fakat eş koltukta Chanyeol oturuyordu.
-Hayır arkaya geçmek istiyorum.
-Sana soran olmadı evlat. Geç şuraya.
Öğretmen gülümseyip tekrar orayı gösterdi. Baekhyun içinden küfür edip oraya oturdu. Yandaki çocuğa baktığında telefonla ilgilendiğini gördü. Yanına oturduğundan haberi yoktu sanırsa.
Güzel.Uzun çocuk bir süre sonra telefonunu bıraktı. Nerede olduklarına bakmak için başını cama çevirdi. O sırada camdan ona bakan Baekhyun'un yansımasınu gördü. Şaşırıp zengin çocuğa baktı. Kendi isteği ile mi yanına gelmişti?
-Baekhyun?
-Öğretmen yüzünden oturdum. Başka bir anlam arama altında.
Soğuk bir ifadeyle yanıtlamıştı Baekhyun. Başını sallayıp geri önüne döndü uzun çocuk. Neredeyse 3 hafta sonra ilk defa konuşmuştu onunla.
Ama daha önce hiç bu kadar hissiz bir Baekhyun değildi o konuştuğu çocuk.ꨄ︎
Uzun yolculuktan sonra ormana geldiler. Herkes inip çadırlarını hazırlamaya başlamıştı. Kamp alanı görevlileri hariç kimse yoktu okuldan başka. Çadırlarını kurdukları yer büyük bir düzlüktü. Yukarı tarafın sonu uçuruma giderken, aşağı taraf sıkı ormanlarla kaplıydı. Yabani hayvanlar yoktu ama oldukça ıssız bir yerdi.
Kimileri akşama kadar çadırında vakit geçirirken, kimileri etkinliklere katılıyordu. Chanyeol gibileri ise etrafı keşfetmek üzere yürüyüş yapıyorlardı.
Baekhyun gibileri demeyecekti yazar, çünkü eşi benzeri yoktu onun.
Herkesten gizli uçurumun kenarına gidip oturmuş, roman okuyordu.Uzun uğraşlar sonucu Baekhyun'u bulan Sehun ve Chen ikilisi koşarak geldi yanına.
-Baekhyun-ah bulduk seni sonunda!
Sehun heyecanlı bir şekilde konuştuğunda zengin çocuk göz devirdi.
-Başınızı yukarı çevirseniz görecektiniz aslında ama.
O sırada Chen'in soluklanması yeni bitmişti.
-Biz ne bilelim insanların huzur bulmaya geldiği doğanın en ücra köşesinde deliler gibi kitap okuyacağını...
-Ben de huzur buluyorum?
Baekhyun elindeki kitabı gösterdikten sonra okumaya devam etmişti.
ꨄ︎
(Y.N: yok agalar ben bu bölüme devam edemiyorum. Bunu burada bırakıp yenisini yazıyorum kusura bakmayın cidden aşırı sinirlendim. Lanetli bölüm.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Who's Harder? |Chanbaek|
Fanfiction~by ekmek reis~ İki hiçlik nefretlerinin zamanla aşka dönüşmesini engellemeye çalıştılar. #1 in chanbaek (211212) #1 in baekyeol (211212)