13-Machinations

269 42 311
                                    

📌(27.10.2021/2:13...i love my breads💖!)

İkisi birbirinin dudaklarına bakarken zengin çocuk korkuyordu.

Olacaklardan.

Uzun çocuk ise ne yaptığından bir haberdi. Sadece bir hırs...
Konuşmadan sonra ne yapacaklarını bilemediler.

Zengin çocuk istekli, uzun çocuk cesaretliydi görünürde. Fakat ikisi de amacını bilmiyordu.

Ta ki Baekhyun hatırlayana kadar.

Gözlerini Chanyeol'ün gözlerine sabitleyip sırıttı. Ardından kapadı. Bu bir devam göstergesiydi. Chanyeol ne yapacağını bilmese de, kendini ona yaklaşırken buldu.

Aradaki mesafe hayli azalmışken Chanyeol durdu. Bunu yapmalı mıydı?

Kapının açılması ile cevabı buldu.

-E-efendim?

Zengin çocuk tanıdık sesle gözlerini açtı. Başını sağa çevirdiğinde kahyayı görmesiyle üstündeki uzun çocuğu itti. Chanyeol itmeyle sarsılsa da ayağa kalkıp hemen düzeltti kendini. Kahyanın yüzü kızarmıştı. Ne diyeceğini bilemeden öylece bakakaldı.
Baekhyun ise çabucak toparlanıp kahyaya odaklandı.

-Kapı çalmayı bilmez misin aptal?

-B-ben sadece ceketi getirdiğimi söylemek iç-

Chanyeol, kahyanın elindeki ceketi görünce yanına yaklaştı.
Baekhyun nereye gidiyorsun bile diyemeden, uzun çocuğun ceketi alıp çıktığını gördü. Arkasından gidecekti ki, kapıda hala onu izleyen kahyayı farketti.

-Her zamanki gibi kahya, aptal çeneni sıkı tutmaya devam ediyorsun.

Kahyanın omzuna vurup kapıdan çıktı. Uzun çocuk bu kadar kısa sürede nasıl gözden kaybolmuştu?

Bunu uzun çocuk da bilmiyordu. Bildiği tek şey kaybolduğuydu.

Kesin bilgi, yayalım.

Merdivenden inip; çıkışı direkt bulacağı aklı da nereden gelmişti birden...Zengin çocuğa seslenmeyi düşündü, fakat rezil olmak istemiyordu. Şimdi indiği merdivenleri de kaybetmişti. En iyisinin olduğu yerde beklemek olduğunu düşündü.

Baekhyun merdiven balkonundan aşağı kata göz gezdirdi. Uzun çocuğu göremeyince telefon ile aramak için odasına dönmeye karar verdi. Kahya ortaklıklarda gözükmüyordu. Fakat davetsiz bir misafir vardı içeride.

-Odamda ne işin var?

Üvey anne duyduğu sesle ürkse de yüzünü döndüğünde sırıtıyordu.

-Neden odana girmeme tepki gösteriyorsun? Görmememi istediğin bir şeyler mi var yoksa?

-Evet, direkt ben. Beni görmeni istemiyorum.

Baekhyun oflayıp kapının önünden çekildi.

-Şimdi çık git odamdan.

Üvey anne hala odamayı incelemeye devam edince Baekhyun sinirlenmişti. Yüksek sesiyle bunu yansıttı.

-Çık dışarı!

Bu sefer ciddiyeti anlayan kadın yavaş yavaş çıkış adımlarını attı. Ama hala yüzü gülüyordu.

-Tabi, çıkıyorum. Ama babanın görmesi gereken bir şey ile birlikte.

Elinde gizlediği fotoğrafı arkadan gösterip kahkaha attı.

Baekhyun annesinin fotoğrafını görmesiyle buz kesildi. Cebinden nasıl düşmüştü ki?

Aşağı inmek üzere merdivenlere giden kadını sertçe durdurdu.

Who's Harder? |Chanbaek| Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin