11-Any Part, It's Not Special

339 41 276
                                    

(📌03.10.2021/12.27...İyi haftasonları!)

Chanyeol tekrar afallamıştı. Evine gitmek mi? Bu çocuk çıldırmış olmalıydı. Baekhyun karşısında endişeli bakışlar bulunca boğazını temizledi.

-Eve girmek zorunda değilsin, kapının önünde al istiyorsan.

Omuzlarını gevşetip ellerini cebine koydu. Daha sonra arkasını dönüp gitti.

Chanyeol'ün kafası karışmıştı. Kendisinin yanlış anladığını düşünerek onunla gitmeye karar verdi. Geri dönüp Baekhyun'a seslendi.

-Çıkışta beni bekle.

Geleceğini bilip de bekleyen Baekhyun sırıtmıştı. Başını salladıktan sonra uzun çocuğun tekrar gidişini izledi.

ꨄ︎

Kai ve D.O. da okula gelmişti biraz sonra. Sohbet ederek yerlerine oturduklarında, Kai eksiklik hissetti. Ön sıra boştu. Bir süre boşluğa dalsa da D.O. nereye baktığını farkedip ona vurdu.

-Aishh, böyle yaparsak ona ihtiyacımız olduğunu sanar Kai! Seni hep ezmeye devam mı etsin istiyorsun?

-Ama-

-O gelip bizden özür dileyene kadar onun yüzüne bile bakmayacaksın Kai.

D.O. sert bir şekilde uyardığında Kai sustu. Belki de haklıydı. Chanyeol'ü üstün olarak değil, arkadaşı olarak görmek istiyordu.

Belki de zaten olan şeyi göremiyordu?

İkisinin arasındaki konuşma bittiğinde Chanyeol girmişti. Uzun çocuğun girişi ile D.O. kaşlarını çattı. Aklın sıra tepkisini göstermek istiyordu.

Ta ki Chanyeol'ün bakışlarını görene dek.

Sinirden gözü dönmüşçesine bakıyordu onlara. D.O. saldıracağını düşünüp ürktü. Az önceki sert bakışlarından geriye endişeli bir yüz kaldı. Kai'ye bakmak için başını yana çevirdiğinde, ondan daha ürkek bir yüz gördü. Bu anı bir kez daha yaşamışlardı.

İlk zamanlar Kai Lay'in kasasından bir miktar para alıp suçu Chanyeol'e atmıştı. Nasıl olsa sağ kolu olacak, Lay ona kızmaz düşüncesiyle kalkışmıştı. Bu fikri ona veren ise o zamanlarki düşmanı D.O'ydu. Chanyeol tek güvendiği insanın onu sattığını öğrenince ortalığı başına yıkmıştı. Tabi bu yaşananlar Lay için iyi bir analiz olmuştu.

Kai önceki yaşananları aklına getirince kafasını silkeledi.

Chanyeol hiçbir şey demeden yerine oturdu. Sinirli olsa da sakin gözüküyordu şimdi.

Bilseydi sinsice sırıtırdı.

Kısa süre sonra Baekhyun koridorda karşılaştığı Sehun ile girmişti içeri. Sehun zengin çocuğa tepkiliydi. Onunla ilgilenmediği için içerliyordu. Baekhyun bunun farkına varıp onu neşelendirmeye çalışıyordu.

-Sehun-ah lunaparkları sever misin?

Sehun gelen soruyla şaşırdı. Yoksa onunla lunaparka mı gitmek istiyordu? Gözleri parlamıştı.

Ve Baekhyun'u duyan yalnızca Sehun değildi. Arkada oturan Uzun'un da dikkatini çekmişti bu soru.

-Evet çok severim.

-İyi o zaman haftasonu gitmelisin, hava çok güzel olacakmış.

Baekhyun sırasına geçerken söyledikleri ile, doğrudan Chanyeol'ün gözüne bakmıştı. Mesajı aldığını düşünüyordu. Fakat Chanyeol sadece göz devirdi.

Who's Harder? |Chanbaek| Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin