10-To Home

315 50 340
                                    

(28.09.2021/5:32...Fiziğin amk❤️✨)

[Rica Notu: Arkadaşlar yaklaşık 50 kişi kitabı okuyor şuan ama oy sayısı 20'nin üstüne çıkmıyor... Lütfen sizden ricam oylamayı unutmayın ki sıralamalarda yükselelim daha çok kişiye ulaşalım. Okumasanız bile oylayıp çıkın... Benim için çok önemli<3]

Baekhyun gözünü yavaş yavaş açarken az önce yaşadığı şeyi idrak etmeye çalışıyordu.

Anladığında ise yerinden sıçradı.

-S-sen ne yaptığını sanıyorsun?

Chanyeol yanlış anlamasından korkuyordu. Vereceği hangi cevap onu tatmin edebilirdi li?

-Özür dilerim ben sadece-

-Tanrı aşkına uyuyor olmamdan mı faydalandın?

Chanyeol açıklama yapacakken durup bir bakış atmıştı.

Cidden mi?

Bu çocuk kendini nerede görüyor, aklı yetmiyordu artık.

-Öyle bir niyetim yok.

-Benden hoşlanıyor musun yoksa?

Baekhyun'un ani yönelttiği bu soruya karşı Chanyeol de aynı hızla cevap verdi. En iyi bildiği doğruydu şu an.

-Hayır.

-Neden öptün o zaman beni?

Baekhyun yaşadığı şeyi ağzına aldığında garipsemişti.

Kulağa farklı geliyordu.

Üstelik Chanyeol'ün hayırı ile de sinirlenmişti. Sonuçta o Byun Baekhyun'du. Hoşlanmasa bile hoşlanmalıydı.

Chanyeol derin bir nefes verip banka oturdu.

-Özür dilemek için...

Baekhyun afallamıştı. Neden bir özüre ihtiyacı vardı ki?

-Ö-özür mü?

Meraklanıp o da yanına oturdu.

-Çünkü geç geldim, hem de çok fazla.

Doğru ya. Baekhyun saatlerce beklemişti burada. Telefonunun saatine bakıp daha da iyi hatırladı. Ama şuan odaklandığı başka bir konuydu.

-Ve özür dilemek için öptün?

Chanyeol önüne dönüp gözlerini kapatmıştı.

-Annem eğer birinin kalbini kırarsam ya da üzersem onu öpmemi söylemişti. Sıcak bir öpücük her şeyin ilacıdır.

Baekhyun duraksamıştı. Kendisi gibi, annesinden bahsederken her şeyiyle zarif ve hassas davranıyordu. Sinirli olsa da üstünü örtmeye karar verdi.

Sonuçta, anneler kilit noktaydı değil mi değerli okuyucular?

Baekhyun'un aklına başka bir sinsilik geldi. Fırsattan istifade en sevdiği şeydi.

-Bir özür niteliğinde geldiğimiz yerde, başka bir özür doğurmak mı?

Baekhyun düşünüyormuş gibi yapıp nıcklamıştı.

Chanyeol anlamsız gözlerle bakmaya devam etti.

-Az önce yaptığın şeyin bir özür niteliğinde olduğunu düşünüyorsan y-yanılıyorsun. Benim için h-hiçbir şey ifade etmedi ç-çünk-

Chanyeol, zengin çocuğun konuşurken bir anda esen rüzgarla titrediğini farkettiğinde, kalkıp üstündeki ceketini daha da sıkı örtmüştü. Baekhyun yaptığı şey ile afallamıştı.

Who's Harder? |Chanbaek| Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin