1-First Meeting

546 61 297
                                    

(📌15.07.2021/05.08...İyi akşamlar!!)

-Chan, Tanrı aşkına ne zaman görmeye başlayacaksın beni?

-Chan?

Chanyeol tek kaşını kaldırmış, karşısına dikilmiş kızı dinliyordu.

-Ben, ben oppa demeyi çoktandır bıraktım sana. Başka kızlara bakarken gözün sana oppa dememi bekleme.

-Kızlara bakmak mı?

Küçümser bir tavırla söyleyip ayağa kalkmıştı. Karşısındaki uzun çocuğun ayağa kalkması ile tökezlemişti kız.

-Ne istiyorsun, ayrılmak mı? Hadi defol git, sırada daha bir sürü var. Seninle uğraşamam.

-Chan sen benimle bir gündür sevgilisin. Bu kadar kolay mı vazgeçmek?

-Bu gidişle en kısa süren de sen olacaksın. İsmin duyulacak fena mı olur?

Chanyeol göz devirip arkasını dönmüştü ki kız aniden arkasından sarıldı ona.

-Ben ismimin seni öpmemle, sana sarılmam ile duyulmasını istiyorum oppa!

Chanyeol sinirlenip kızı az önce oturduğu koltuğa ittirmişti sinirle.

-Bir daha ellerini bana sürecek olursan yemin ederim ismini duymasını istediğin kızlar tarafından linç ettiririm seni!

-Oppa ama..

Arka koridordan gelen sesleri duyunca kızı arkasında bırakıp oraya gitti.

-Lütfen bırak, gerçekten sevmiyorum seni.

-Yalan söyleme, kimi seviyorsun aptal zorbayı mı? Senin önünde onu döversem o minik kalbin kırılır mı güzelim?

-Ona bir şey yapamazsın!

-Minik kalbin için üzgünüm.

Arkadan çocuğu dinleyen Chanyeol, daha fazla dayanamadı ve kızı kollarından tutup sarsan bu serseriyi kendine çevirdi. Önce sağlam bir kafa atıp yere yatırdı. Ardından <fena acıyacak> bir yerine tekmeyi koydu.

-Minik ç*kün için üzgünüm.

Yerdeki çocuk pantolonunu acıyla tutarak kalkmaya çalışmış, ardından sendeleyerek sınıfına doğru kaçmıştı.

Chanyeol, çocuk gidince korkan kıza çevirdi başını.

-İyi misin?

-İ-iyiyim, t-teşekkür ederim oppa.

Kıza kısa bir bakış attıktan sonra arkasını dönüp onu bekleyen Kai ve D.O.'yu gördüğünde, onlara doğru ilerledi.

-Vay be! Bir tarafta kalbi paramparça bir kız... Bir tarafta kalbi yeşermiş bir kız. Bu işi biliyorsun Chan!

Kai heyecanla konuşup elini uzun çocuğun omzuna attığında Chanyeol sadece gözünü devirmişti.

-Tanrım bir kere gülümsesen ne olur ki?

Kai baydığını belli etmek istercesine söylediğinde, D.O. lafa atılmıştı.

-Bunun imkansız olduğunu biliyoruz Jongin...

-Bana Kai de Kyungsoocuk. Yoksa işler kırışmasın.

Bu sefer göz deviren Kai olduğunda Chanyeol söze atlamıştı.

-Siz iki ahmağın arasının normal olduğu bir gün görmek ne kadar büyük bir dilek acaba Tanrı'dan?

-Bunu senin Tanrı'dan değil Jongincan' ın benden dilemesi gerekiyor.

Who's Harder? |Chanbaek| Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin