7-Let's Be Friends

280 45 240
                                    

(07.09.2021/1.33...İyi öğlen araları!!)

Sınav bitimi herkes rahatlamak için dışarı çıktığında, Chanyeol ve arkadaşları yalnız gezen Sehun'u farketti. Kai gidip durumu sormak istedi.

-Sehun-ah!

Sehun dönüp tanıdık sesin nereden geldiğine baktı. Arkasında Chanyeol ve arkadaşlarını görünce gerildi. Esmer çocuğun ağzından ilk defa kendi ismini duyuyordu.

-K-Kai?

-Yah öcü görmüş gibi ne bakıyorsun?

Kai Sehun'un bakışını taklit edip D.O'ya göstermişti. İkisi de kıkırdamıştı. Sehun'un gülmediğini görünce tekrar söze girdi esmer çocuk.

-Bu aralar hep yalnızsın, Pokémon ve Kuzi nerede?

Sehun dediği şeyi anlayınca biraz morali bozuldu. Sahiden, tek başına geziyordu iki gündür.

-Baekhyun sınavdan sonra hemen toparlanıp gitti. Chen de-

-Neden?

Bir köşede sessizce bekleyen Chanyeol kesmişti Sehun'un sözünü.

-Baekhyun mu? Bilmiyorum, hasta gibiydi biraz.

Chanyeol cevabı aldıktan sonra sınıfa gitmek üzere okula döndü. Kai arkasından bakıp iç geçirmişti.

-Ah şu çocuk! Neyse portakal kafa, eğer canın sıkılırsa yanımıza gel!

Sehun Kai'nin dediklerini duyunca heyecanlanmıştı. Onay almak için D.O'ya baktığında, sert bakışlara maruz kaldı. Yine de gitmeden önce cevap bekleyen Kai'ye kesik bir şekilde tamam dedi.

İkili Chanyeol'un peşinden gittiğinde Sehun ise gülümsedi. Kai aralarına almak istemişti onu. Diğerlerinin ne düşündüğünü henüz bilmiyordu, fakat bu mutlu olmak için bile yeterdi.

Bir sonraki teneffüs yanlarına gitmeye karar verdiğinde aklına Baekhyun geldi. Bunu görse asla affetmezdi onu. Her seferinde onlar için hain planlar yaparken, bir anda taraf değiştirmek yanlış olurdu. Üstelik o giderse Baekhyun yalnız kalırdı. Onu anlayacak kimse kalmazdı yanında. Bu sebeple heyecanını çöpe atıp yan şubedeki Chen'in yanına gitti.

Kai Sehun'un yanlarına geleceğini düşünürken, Chen ile birlikte takıldığını görünce bozuldu. Beklediği gibiydi aslında.

-Yanılmışım. Portakal kafanın da pek bir farkı yok onlardan.

-Takma be Jongincan...

Kai acı bir şekilde gülümserken D.O'nun sesini duyunca, eski haline dönüp arkadaşına sarıldı. O anda Chanyeol'un elini de sırtında hissedince daha da mutlu oldu. İkisini de yanlarına alıp kocamanca sarıldı.

Esmer çocuk arkadaş konusunda epey yaralıydı. Bir kaç kez daha başka kişilerle arkadaş olmaya çalışmış, fakat sonucunda hüsrana uğramıştı. O zamanlarda da yanında sadece iki dostu vardı. Onların varlığı üzüntüsünü azaltır, unuttururdu. Yalnızca iki dosta sahipti şu dünyada. Onları da bırakmaya hiç niyetli değildi.

***

Ertesi gün Baekhyun okula yine gelmedi. Durum gittikçe ilginçleşiyordu. Sehun aradığında telefonu açmaz, Chen odasına geldiğinde sesini çıkarmazdı. Babasını hasta olduğu düşüncesi ile kandırsa da, üvey annesi durumdan şüpheleniyordu. Bu yüzden sık sık kapısının önünde gezinir, içeriyi dinlemeye çalışırdı.

Ses olmadığını farkedip, daha da meraklanarak girmişti içeri bu sefer.

-Byun Baekhyun?

Who's Harder? |Chanbaek| Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin