(Not: Chanbaek bölümünden daha çok Baekhyun bölümüdür. Umarım sıkılmazsınız:( dayanın çok bir şey kalmadı Chanbaek'e..)
Birkaç gözyaşından sonra kalktı Baekhyun. Hiçbir şey olmamış gibi, tüm salonu kendi temizledi.
Chanyeol anlık sinirle çıkıp gitmişti. Sandığı gibi bir çocuk değildi o. Baekhyun Kai'yi yanlış anlamıştı sadece. Suçlunun Kai olduğunu düşündü. Maksat sinirini herhangi bir şeyden çıkarmaktı.
Hocaya gözükmemek için direkt sınıfa çıktı. Dersin bitişine kadar Kai'yi bekledi. Sınıf yavaş yavaş dolmaya başlamıştı. Hepsi gergin uzun çocuğu görünce meraklandı. Yine kavga yaşanacağı kesindi. En son Kai ve D.O. girdiğinde Chanyeol ayaklandı. Kai'nin kolundan tutup koridora sürükledi. Kai davranışına anlam veremese de gülümsedi.
-Chan-ah, temizleme işi bitti mi? B-bir şey mi oldu?
-Baekhyun yanlış anlar demiştim sana.
Kai durup neyden bahsettiğini düşündü. Uzaktaki D.O. kaşlarıyla ne olduğunu sordu. Anlamsız bakışlarla karşılık verdi esmer çocuk.
-Neyi yanlış anladı?
-Aptalı oynama Kai, dediklerini yanlış anladı.
Uzun çocuğun giderek şiddetlenen sesi ile endişelenmişti Kai. Sahadaki mesele olduğunu anladı. Gülerek ortamı yumuşatmaya çalıştı.
-Yah Chan-ah, ne olabilirk-
-Yardım etmekten kastın bu muydu Kai?
Uzun çocuk kolunu sıktığında sinirlendi. Bu sefer onun da sesi yükselmişti.
-Yah Chanyeol!
-Jongin!
Aynı tepkiyi karşıdan da almıştı. Kolunu kurtarıp etrafa baktı esmer çocuk. Sesi duyanlar çoktan birikmeye başlamıştı. Ufak bir mesele için yine tartışmaya girmişlerdi. Sesini azaltıp karşılık verdi.
-Kendine gel, kimse değil o.
-Başkalarına yaya-
-Bana masal anlatma Chan.
Kai sözünü kestiğinde devam edemedi uzun çocuk. Karşısındaki haklıydı. Son sözlerini tekrarlayıp uzaklaştı esmer çocuk.
-Bana masal anlatma...
D.O. arkadan koşup Kai'ye yetişti. Kai oldukça ciddi ve kararlı gözüküyordu. Baekhyun denilen çocuk yüzünden sürekli azar yemesi sıkmıştı. Her şeyin de bir sınırı vardı. Ve zengin çocuk çoktan aşmıştı o sınırı.
Yanına D.O'nun geldiğini farkettiğinde, sert bir tonla konuştu.
-Bu gece hallediyoruz Soo.
D.O. sırıttı. Ayarlamaları yapmak için çoktan çıkarmıştı telefonunu.
Kaisoo Gazabına uğraması gereken bir kişi vardı.
ꨄ
Yaptığı temizlikten sonra her tarafı ağrıyordu zengin çocuğun. Ders çalışmak yerine yatağına uzanıp kitap okumayı tercih etti. Babasına spor hocasından bahsetmemişti. Muhatap olmak istemiyordu şu an kimse ile.
Baekhyun telefonuna gelen mesajla okuduğu kitabı bıraktı. Gizli bir numara olduğu için gönderen kim bilmiyordu.
"Gerçeklerle yüzleşmek istiyor musun Byun Baekhyun? Bu gece yarısı, okulda."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Who's Harder? |Chanbaek|
Fanfiction~by ekmek reis~ İki hiçlik nefretlerinin zamanla aşka dönüşmesini engellemeye çalıştılar. #1 in chanbaek (211212) #1 in baekyeol (211212)