(20.11.2021/03:30...İyi okumalar Ekmeklerim!!)
Baekhyun babasının onu beklediğini bahane ederek hızla ayrılmıştı lunaparktan. Az önce yaptığı şeyi düşününce büyük endişe basmıştı. Arabaya binerken bile söyleniyordu öylece.
-Sarhoştum dersin? Hayır Tanrım olmaz, beraberdik işte.-Ya baklava denilen tatlıda alkol varsa?
Baekhyun kendi kendine gülüp başını olumsuz anlamda sallamıştı.
-Saçmalama Baekhyun... Tam da açıklama beklerken ayrıldın.
Hayıflanmaya başlamıştı şimdi de. Chanyeol gerçekten de açıklama beklerken yalnız kalmıştı.
-Park dedim! Üzerine gittim! Aishh!
Saçlarını yolmaya başlayıp başını dizlerinin üstüne gömdü. İstediği biraz oyundu sadece. Sonucunu çok ağır hissediyordu. Düşüncelerden ayrıldığında hareketsiz olduğunu farketti. Araç hala çalışmıyordu.
-Neden hala gitm-
-Efendim bir sorun mu-
Baekhyun yanında olduğunu farketmediği kahyanın seslenmesiyle çığlığı basmıştı.
-N-ne arıyorsun burada aptal?
-Gece geç oldu, sizi yalnız bırakmak istemedim efendim.
-Daha gece bile olmadı Kahya!
Yaşlı adam saate bakıp 9 olduğunu farkedince şaşırıyor gibi yapmıştı.
-Saati yanlış görmüşüm efendim.
-Aishh cidden, çalıştırın şu arabayı artık! Üşüyorum.
Baekhyun iyice büzülürken solundaki kahyaya baktı. Sanki üzgün görüyordu. Çok çıkaramasa da, ters bir şeyler olduğu belliydi.
-O kadının gidişine mi üzülüyorsun?
Zengin çocuk umursamaz bir tavırda sorduğunda Kahya anlamamazlıktan geldi.
-A-anlamadım efendim?
-Gayet iyi anladın Kahya.
Kahya bir süre sessizleşti, sonrasında gülümseyerek cevap verdi.
-Affedin efendim, ama sanırım.
-O zaman neden gülümsemeye çalışıyorsun?
-Sizi düşen suratım ile rahatsız edemem efendim.
Baekhyun iç çekmişti. Eli ile kahyanın omzunu sıvazladı.
-Başkalarını umursama Kahya. Eğer şimdi üzülmen gerekiyorsa, sonuna kadar hakkını ver.
Kahya duydukları ile şaşkına uğramıştı. Baekhyun'dan böyle sözler duymak duygulandırmıştı hatta.
O, çok benziyordu.
-Yah, hakkını ver dedim de; onun için de ağlamazsın ama!
-Madam için değil efendim, sizin için duygulandım.
-Oh, o niye?
-Anneniz; asıl Madam Byun, ne zaman bana moral verse omzumu sıvazlardı. İnsanlar onu Bay Byun yüzünden soğuk sansa da, içeride bir melek gibiydi. Çevresindeki herkesle ilgilenmeye çalışıyordu. Siz gerçekten annenize benziyorsunuz efendim.
Baekhyun annesi hakkında duyduklarıyla gülümsedi. Annesi bir melekti. Annesi iyi kalpli bir melekti. Ve Baekhyun annesinin oğluydu. Sahip olduğu mirasa annesi gibi özen göstermek isterdi. Fakat o annesi kadar güçlü olmadığını düşünüyordu. Elini kalbine götürdü, her şeye rağmen burada olduğunu bilmek mutlu ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Who's Harder? |Chanbaek|
Fanfiction~by ekmek reis~ İki hiçlik nefretlerinin zamanla aşka dönüşmesini engellemeye çalıştılar. #1 in chanbaek (211212) #1 in baekyeol (211212)