ꨄ︎Who Was Baekhyun?

458 70 181
                                    

(📌10.07.2021/05:44...Uzun bir süre sonra merhaba<3)

Eskiden karıncayı bile incitmeye kıyamazken neydi bu çocuğu bir zorbaya dönüştüren?

Kaç yaşına gelirse gelsin gece ayıcıklarının üstünü örten bu çocuk, ne olmuştu da; sırf etraf soğuk olsun diye pencereleri elleri ile kırıyordu her seferinde?

Baktığında en sert insanı bile yumuşatabilecek çekik gözleri, ne zamandan beri en cesur insanı bile korkutabilecek şekilde bakıyordu dünyaya?

Belki de henüz 4 yaşındayken, babasının sırf annesinin ona layık olmadığını düşünüp boşadıktan sonra, çocuğuna asla yüzünü göstermemesiydi tüm bunların sebebi.

Belki de geceleri üstünü örtmek için kontrol etmeye gelen annesinin yerine, her yanlış davranışında onu banyoya kitleyen bir üvey annesinin olmasıydı; soğuktan etkilenmemesinin sebebi.

Belki de soyadına layık olmak için, babası tarafından bir at yarışındaymış gibi yetiştirilmenin verdiği stres ve acı yüzündendi; dünyaya karşı sert bakışları.

Ailesinin tek derdi başarılı bir çocuk yetiştirmek olduğu için arkadaş olmaya fırsatı olmuyordu belki de.

İyi davranmak nedir, bilmezdi.

İçinde gerçekten iyi bir insan yoktu artık.

Onun tüm nefreti ailesineydi, fakat bunu kontrol edememiş ve herkese sıçratmıştı.

Baekhyun sert bir insandı.

Baekhyun için tek gerçek başarılı ve göz alıcı bir hayattı.

Baekhyun parası olmadan yapamazdı.

Baekhyun için diğer tüm insanlar nefret edilesi ve acınasıydı.

En azından Baekhyun'un düşünceleriydi bunlar. Etrafındaki herkes ona hayranlıkla bakar, bir o kadar da korkarken; o sadece iğrenerek bakıyordu onlara.

Herkes Baekhyun'un yerinde olmak istiyordu, fakat kimse işin içini bilmiyordu.

Tek bir kişi hariç.
~
(Flashback)

-Oppa, bu çiçekleri senin için hazırladım.

Zengin çocuk oturduğu deri koltukta telefonundan başını kaldırıp kuyruğun önündeki sarı saçlı kıza göz ucuyla baktı. Bu durumdan sıkıldığını belli etmek için ayağa kalktı. Kızın elindeki çiçeği nazikçe aldı. Anında ona umutla bakan minik kızın yüzündeki gülümsemeyi gördü.

Ardından bir sırıtışın devamında aldığı çiçeği sertçe kızın üstüne fırlattı.

-Sh, mezarlıktan falan mı topladın bunları? Tanrım keşke şu okula sadece zenginler alınsa. Sizin gibi notları şişirilmiş 16 17 yaşındaki sürtük kızların buraya adımını atması sinirimi bozuyor.

Korkup geri çekilmişti sarı saçlı kız. Tabi arkasındaki diğer kızlar da...
Şimdi zengin çocuk hepsine dönüp konuşuyordu.

-Cidden zeki olduğunuzu falan mı sanıyorsunuz? Aishh.. Bence hepiniz aptal ucubelersiniz. Gerçekten zeki olsaydınız o hasta olduğunuz erkeklerin size gelmesini beklerdiniz.

Hala bu saçma şeye devam etmek isteyenler var mı? Aptal hediyeleriniz gözümü kanatıyor. İçinizden birisini yemeğe çıkaracak olsam hangi çatalı tutacağınızı bilmezsiniz.

Bunu yapabilecek varsa aptalca beklemeye devam edebilir.

Hepsi terketmeye başlamıştı şimdiden odayı. Zengin çocuk olacakları bildiği için yan bir sırıtış gösterip telefonuna bakmaya geri döndü.

Who's Harder? |Chanbaek| Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin