16-Bye Stepmother!

299 39 192
                                    

(16.11.2021/2:29...keyifli okumalar!)

Ertesi gün klasik bir okul sabahına uyandı hepsi. Chanyeol cephesi depoda ettikleri hızlı kahvaltılarını bitirmiş, üstlerini giyiyorlardı. Baekhyun ise erkenden kalkıp ders çalışmış, ardından kahvaltısıya inmişti. Bay Byun ve eşi eve dönmüştü. Baekhyun üvey annesinin durumunu bile merak etmiyordu. Onu kahvaltıda görmeyince neşelendi. Anlaşılan odasında dinleniyordu. Dev masada yalnızca baş köşedeki babası, yanındaki kuzeni ve kendisi vardı. İyi bir final için yeterliydi bu kadro Baekhyun'a göre.

Yemeğe başladıklarında Baekhyun çatalıyla oynuyordu. Yan bakışla babasına baktı, bir yandan haberlere bakıp bir yandan yemeğini yiyordu.

-Çok yoruldun mu baba?

Kafasını tabağından ayırmadan sırıttı zengin çocuk.

-Benim nasıl olduğumu geç Baekhyun. Annenin nasıl olduğunu merak ediyor musun?

Baekhyun bu sefer acı bir şekilde gülümsedi. Babasımın kastettiği umrunda olmasa da, anlamak istediği acı vericiydi.

-Tabii ki merak ediyorum baba, hem de çok.

Babası afalladı.

-Ee niye sormuyorsun o zaman?

-Sormayı uzun zaman önce bıraktım. Sorunca kızıyorsun çünkü.

Chen Baekhyun'un öz annesinden bahsettiğini anlayınca öksürdü. Babasının yanında hangi yürekle söz etmişti ki bundan. Korktuğu tepki hemen sonra geldi. Bay Byun elindeki çatalı yere fırlatıp masadan kalktı.

-Yah Byun Baekhyun! Senin tek bir annen var; o da şu an-

-Benim tek bir annem var, onun da burada olmadığı kesin.

Baekhyun babasının sözünü keserek ortamı daha da kızıştırdı. Bay Byun, Chen engel olmaya çalışsa da yaklaşıp elini kaldırmıştı. Bir sinirle vuracakken Baekhyun'un sözleriyle durdu.

-Başkasına bakan birine anne falan demem ben!

-Ne, ne bahsediyorsun sen aptal çocuk?

Baekhyun iki adım gerileyip soluklandı.

-Bay Zhang... Zengin, yakışıklı, senden genç, çok da flörtöz sanki baba?

Bay Byun kaşlarını çatmış, dediklerini anlamaya çalışıyordu.

-Sevgili üvey anneciğimin tavırlarını hatırla... Nasıl da ağzının içine düşecek gibiydi? Neden hiç düşündün mü?

Bay Byun düşününce mantıklı gelmişti. Dün gece durmadan Bay Zhang hakkında sorular sorup duruyordu karısı. Zaten epeyce sinirlenmişti sorularına. Ama yine de toz kondurmak istemiyordu karısına. Ortada somut bir delil bile yoktu. Klasik Baekhyun'du işte.

-Saçmalıyorsun Byun Baekhyun. Sen sadece onu sevmediğ-

-Hayır baba saçmalamıyorum. Bana inanmıyorsan kendin izle.

Baekhyun beklemesini işaret edip telefonunu çıkarmıştı. Son çektiklerini açıp babasının eline verdi. Lay'in odaya girmesinden itibaren başlıyordu her şey. Sona kadar dinlediler, izlediler. Chen bir yandan merakla bakıyor, bir yandan da Baekhyun'un dün dediklerini hatırlayıp gülüyordu. Bay Byun her bir dakikada daha da kırmızıya döndü. Bıraksalar gözlerinden ateş çıkardı.

Who's Harder? |Chanbaek| Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin