6-Fighting

290 48 289
                                    

(02.09.2021/11.51...İyi öğlenler!)

Medya: Başrollerin şuanki halleri

~

Chanyeol telefonu kapattıktan sonra ayaklandı. O kadar sıkılmıştı ki bu yeni çocuktan, sanki onunla uğraşması için zorluyor gibiydi.

Ama uğraşmaya başladı mı, kimse durduramazdı Chanyeol'u.

Sıktığı yumruk yüzünden tırnakları etini kanıtıyordu. Umursamayıp yukarı çıktı. Bakması gereken ilk yerin sınıf olduğunu düşündü.

O severdi; ortalığı karıştırdıktan sonra saklanmayı.

Beklediği gibiydi. Baekhyun sınıfta tek başına, dolabının yanında duruyordu. Sınıfa girip arkasından kapıyı hızlıca çarptı.

Zengin çocuk çıkan yüksek sesle irkilip, arkasını dönmesiyle ona doğru gelen uzun çocuğu gördü. Sakince yürüyordu, ama yüzü cehennemden bir manzarayı andırıyordu.

Baekhyun yutkundu.

-C-Chanyeol...

Chanyeol yaklaştı. Yanı başındaki dolabının kapağını yumruğu ile kapattı.

Eli dolabın üstünde kaldı. Baekhyun ise dolap ve Chanyeol arasında.

İkinci kez gelen yüksek ses yüzünden gözlerini kapatmıştı Baekhyun.

Chanyeol böyle sinirlendiyse her şeyi öğrenmiş olmalıydı.

-Zevk mi alıyorsun?

Uzun çocuğun sakin, bir o kadar da bıkmış ses tonunu duyunca açtı gözlerini.

-Ne?

-Beni, böyle, görmekten zevk mi alıyorsun?

Her kelimede daha da sesi yükseliyordu.

-Kimsin sen? Amacın ne?

-Beni sinir ediyorsun Park Chanyeol.

Kendini toplayıp konuştu. Fakat daha da dik bakışlara maruz kalınca pişman olmuştu.

-Babana mı güveniyorsun?

Chanyeol alaycı sesiyle sorduğunda, zengin çocuk afalladı.

-Ne anlamadım?

-Senin işini burada bitirsem ne yapabilir baban? Ne yapabilir söylesene?

Baekhyun yakınlık yüzünden gerilip gözlerini aşağı indirmişti. Aşağı bakmasıyla Chanyeol'un yara bere içindeki elini gördü.

-Tanrım elin-

-İlk kez mi kan görüyorsun?

Baekhyun gülmüştü.

-Elin çok kötü Chanyeol.

Chanyeol duruşunu daha hizaya getirip dişlerini sıkarak söze girmişti.

-Birine kafayı takarsam Baekhyun, senin gibi bir aptalın ilkokul şakalarıyla değil, kanla işini bitiririm anlıyor musun beni?

Baekhyun hiç olmadığı kadar kötü hissetmişti kendini. Dediklerinde ciddi olup olmadığını anlamaya çalışıyordu.

-Sana ilk ve son uyarım Byun Baekhyun. Yanıma 2 metre daha yaklaşayım deme. Sandığın diğer çocuklara benzemem.

Tek yumrukla bitiririm işini.

Kanlı yumruğunu gösterip sınıfı terk etmişti.

Baekhyun az önce yaşadığı şokla yere çökmüştü. Normalde kimseye kullanmaktan çekinmediği yumruğu, o an kitlenmişti sanki. Donuk bakışlarla duyduklarını düşünürken Sehun girdi sınıfa. Yerdeki arkadaşını görünce aceleyle yaklaşıp yanına çömeldi.

Who's Harder? |Chanbaek| Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin