Notu başa eklemeden duramadı yazar. Göz bebeği kitabının bitişini kabullenemedi. Diler ki, sizler kabullenir, güzeller arasında hatırlar durursunuz. Her kitap okunmayı hak eder, ancak bazıları hatırlanmaya değer. Kendine o kadar güvenmese de yazar, size güvenir. Bu kitabı okuduğunuz için, minnettarlığını belirtir.
📌(16.08.22/12:43...iyi okumalar!)
Günler, belki de haftalar geçmişti. Baekhyun da odasına kapanmıştı, her okul çıkışı. Hala gururuyla taş kağıt makas oynuyordu. Onun dalgın hallerini fark eden Chen ve Sehun yanına girmeye karar verdi.
-Baekhyun-ah girebilir miyiz?
Sessizliği evet olarak aldılar. Kendilerine iki sandalye çekip karşısına oturdular. Baekhyun tepkisizdi.
-Neyin var Baekhyun? Neden bizimle konuşmuyorsun? Okulda bile yakalayamıyoruz seni.
-Kendini suçlu hissediyordur belki.
Sehun'un lafıyla başını kaldırmıştı Baekhyun.
-Ben mi?
-Evet, sen. Ben de olsam böyle hissederdim. Ya da dur, ben hiç böyle bir saçmalık yapmazdım?
Chen'in onu dürtmesiyle susmuştu Sehun. Baekhyun ise başını kaldıramıyordu.
-Baekhyun, ne olduysa olmuş, bize anlatabilirsin. Beraber çözeriz.
-Çözümü yok.
-Niye?
-Chanyeol benim yüzümden okuldan alındı, nasıl bir çözümü olabilir?
-Git babasıyla konuş o zaman.
Sehun gülmüştü.
-Babası yüzüne bakar mı sence?
-Benimle zorun ne Sehun?
-Zorum ne mi? Başından beri yapmak istediğin şeyi başardın, neden mutlu değilsin Baekhyun-ah? O zaten bir serseri, ne işi olurdu okulla?
Baekhyun'un yine yüzü düşmüştü. Doğru söylüyordu, başından beri istediği şey buydu. Ama deliler gibi pişman hissediyordu. Sehun kalktı sandalyesinden, başına dikildi.
-Ben söyleyim, aşıksın çünkü!
-Ne, hayır yok öyl-
-Deliler gibi aşıksın hatta Baekhyun.
-Kes sesini.
-Vicdanını susturamıyorsun, çünkü ona aşık oldun. Gözümün önünde ona aşık oldun.
Baekhyun kalkıp kolundan tuttu. Kapıya doğru sürüklemeye başladı.
-Çık git buradan Sehun, seni görmek istemiyorum.
-Beni bir çöp gibi kullandıktan sonra attığın için teşekkür ederim Baekhyun.
Baekhyun'un kolundan kurtulup kendi çıkmıştı odadan.
Duydukları ile kalmıştı Baekhyun. Chen bir şey yapmak istese de yapamıyordu, Sehun haklıydı. Yaklaşıp omzunu patpatladı.
-Ne doğru ne yanlış bilmiyorum. Ama tanıdığım Baekhyun gidip Chanyeol ile konuşur. Şimdi gidiyorum, umarım seni gerçekten iyi tanıyorumdur.
-Düşüneceğim, sağol hyung.
Chen çıkınca tekrar yatağına geçti. Sehun'un söylediklerini düşündü. Aşık olduğu için mi onca zaman özlemişti? Aşkından mıydı pişmanlığı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Who's Harder? |Chanbaek|
Fanfiction~by ekmek reis~ İki hiçlik nefretlerinin zamanla aşka dönüşmesini engellemeye çalıştılar. #1 in chanbaek (211212) #1 in baekyeol (211212)