5-Ex Girlfriend

343 50 379
                                    

📌(27.08.2021/ 16.06...İyi öğlenler!!)

Sehun ve Chen okuldan beraber çıkmış, bir şeyler içmek için kafeye yürüyorlardı.

-Baban kızmasın Sehun?

-Babam mı? Yok canım, öyle birisi değil babam, eve geç kalmam beni mutlu edecekse sesini bile çıkarmaz.

Chen yüzünü aşağı düşürüp acı bir şekilde gülümsemişti.

-Keşke Bay Byun'da öyle olsaydı Baekhyun için... Şu an muhtemelen zorla gittiği Fransızca kursundadır. Kim niye arka arkaya 4 gün Fransızca öğrenmek ister ki?

-Chen, doğru mu yaptık sence?

-Nerede, Chanyeol'a işi çaktırmak konusunda mı?

-Evet, gelip sana Baekhyun'un planını anlattığımda, bana söylediğin gibi bir şekilde belli ettim. Omzuna çarpıp benim koyduğumu anlamasını sağladım. Zaten zeki birisi olduğu belli, Baekhyun'un yaptırdığını anlamıştır.

Fakat...Bunu neden yaptık hala anlamadım? Chanyeol sadece sinir eder onu.

-Amaç da bu zaten Sehun. Birinin ona yaptığı her davranışın bir bedeli olduğunu göstermesi lazım. Eğer kimse ona dur demezse Baekhyun eski haline hiçbir zaman dönemez. Chanyeol korkak bir çocuğa benzemiyor, Baekhyun'u dizginlemek zor olmayacaktır onun için.

Sehun biraz düşündükten sonra aklına takılan şey ile duraksamıştı.

-Ya... Birbirlerine bir şeyler hissetmeye başlarlarsa?

Chen arkasındakini duyduktan sonra gülerek yoluna devam etmişti.

-Kim bilir, belki de her şeyi iyileştiren en güçlü şey sevgidir.

Sehun suratını asıp Chen'e yetişmeye çalışırken mırıldandı:

-O benim sevgim de olabilirdi.

-Hadi ama Sehun, zamanla anlayacaksın. Eğer şu anki koruma duyguna sevgi diyorsan, o zaman Amerika'da bana dev bir aşk besliyordun!

Chen gülerek söylediğinde Sehun omzuna vurdu.

-Yah!

-Tamam şaka yapıyorum portakal kafa, hemen alınma!!

Tekrar Sehun ile dalga geçtiğinde karnına hafif bir yumruk yedi. Acıdığını belli etmek istercesine karnını tutarken, Sehun kolunu omzuna atıp yürümesine eşlik etti.

-Ama.. Bir sorum daha var. Şimdi Baekhyun'a yüz vermeyecek miyiz?

(Y.N: Şu ama kelimesinin yerine Kındeee... yazmamak için zor tuttum kendimi elziqöziwkzğwkd)

-Evet, sonuçta ikimizi de kırdı.

-Ya umursamazsa Chen?

-Emin ol öyle bir umursar ki, tek arkadaşları biziz. Bizi kaybetmek isteyeceği en son şey, bu yüzden o gelecek yanımıza.

Sehun başını sallayıp anladığını göstermişti.

İkisi beraber sohbet ederek yürümeye devam ettiler.

~

Bir sonraki günün sabahı, tüm öğrenciler salonda müdürü bekliyorlardı. Konunun Chanyeol'un soyunma odasındaki videosu ile ilgili olduğunu biliyordu herkes. Son günlerde Byun Baekhyun ve Park Chanyeol dışında okulu hareketlendiren yoktu ne de olsa.

-Dün ki rezillik yüzünden tüm öğretmenler olarak utandık. Bunun sorumlusu tabiki de Chanyeol değil, onu çeken sorumsuz öğrenci.

Müdür çoktan kürsüsüne geçmiş konuşurken, söze beden öğretmeni girdi.

Who's Harder? |Chanbaek| Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin