4-Surprise B*tch

326 49 140
                                    

(📌16.08.2021/9.14...Günaydın!)

-Sizden çok bir şey istemeyeceğim performans notu karşılığında. Sadece size verdiğim konuları araştırıp bir makale yazmanızı istiyorum. Haftaya kadar süreniz var, iyi dersler.

Ders bittikten sonra öğrenciler, edebiyat hocası Bay Junmyeon'un performans ödevini duyduklarında hep bir ağızdan söylenmişlerdi. Hocanın verdiği tüm konular sayfalarca araştırma isteyen türdendi.

Chanyeoller ile aynı dönem gelen Bay Junmyeon, henüz 20li yaşlarında yeni bir öğretmendi. Ödevleri zorlu ve uğraştırıcı olurdu. Ama yine de öğrencilerin en başarılı olduğu ders de onun dersiydi. Çünkü en genç öğretmen oydu ve öğrencileri ile nasıl anlaşması gerektiğini bilirdi. Çalışkan, tembel ayırt etmeden herkesi gözetir, öneme alırdı.

-Juntoy çok konuşmasa da bir an önce giyinmeye gitsek sh...

-Ne o Jongincan? Bikini falan mı getirdin yoksa?

-He ya Kyungsoo'cum, sana çok yakışacağını düşündüm!

-Yah!

Kai ve D.O. bir sonraki ders olan Beden eğitimi hakkında fısıldaşıyorlardı. Chanyeol ise onların atışmasına bu sefer karışmayıp dalgın bir şekilde defterini karalıyordu.
Durumu farkeden D.O, Kai'ye öylece dalmış Uzun'u işaret etti.

-Chan-ah, bir sorunun mu var?

-Bir kaç gündür dalgınsın hyung?

Chanyeol onları dinlemeyip soyunma odasına doğru yol almıştı. İkili daha fazla üstünde durmayıp arkasından gittiler.

Chanyeol'un gitmesiyle sırasında sinsice pusmuş zengin çocuk, bir ön sıradaki Sehun'un sırasına tekme attı.

-Hadi sıra sende Sehun!

Sehun anın gelmesini bekliyormuş gibi korkakça kafasını zengin çocuğa döndürdü.

-Baek yapmasam...

-Saçmalama aptal! Seni affettiğimde şartımı söylemiştim, git ve sözünü yerine getir.

Sehun başıyla onaylayarak cebindeki gizli kamera ile ürkek adımlarla gitti soyunma odasına.

Baekhyun'un dediği gibi, onlar girmeden önce hemen kamerayı yerleştirecek; çıktıklarında ise alıp Baekhyun'a getirecekti.

Sehun hızlı adımlara soyunma odasına gidip denileni yaptı. Chanyeol'un gelmesini bekleyip içeri girdiğinde bilerek çarptı ona.

-Yah!

-Oh görmemişim..Omzun için üzgünüm.

Sehun sinsi bir şekilde söyleyip hızlı adımlarla sınıfa geri döndü. Chanyeol arkasından dönüp gitmek istese de çoktan kaybolmuştu.

Planın ilk adımı tamamlanmıştı. Bunu bildirmek için Baekhyun'a koştuğunda, koridorda Beden hocası ile konuşurken buldu onu.

-Bay Chang gerçekten midem ağrıyor neden anlamıyorsunuz?

Bay Chang üstünü henüz giymemiş Sehun'u da yanlarında görünce tepkili bir şekilde sordu:

-İkinizin de aynı anda mı?

-Evet?

Sehun, gergin işleri ile uğraşması yetmiyormuş gibi, izin almak için de yardım etmeye karar vermişti.

-Bilirsiniz Bay Chang, babamı bu tarz ufak işlerle rahatsız etmek istemem...

Kızıl olan imalı bir şekilde tehtit ettiğinde, hocaları ağzını açamadı.

Who's Harder? |Chanbaek| Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin