Hogwarts'ta geçecek olan 6. Senemiz için evimizde Harry ile hazırlanıyorduk. Yıllar önce ailemiz voldemort tarafından saldırıya uğradığında İkimizi de muggle dünyasındaki teyzemizin evine bırakmışlardı. Eziyetlerle süren yılların sonucu Hogwarts'a kabul edildiğimizde Sirius amcamın isteği üzerine Remus ve Tonks bizi evlerine almıştı. Oğulları Teddy'de bu sene 2. Senesine başlayacaktı. O da annesi gibi Hufflepuf binasındandı. Her ne kadar farklı binalarda olsak bile Teddy ile çok samimiydik. Beraber büyümüştük bir nevi...
Remus: hadi çocuklar geç kalacağız. İlk günden geç kalmak istemezsiniz dimi?
Aşağıdan bize seslenen Remus amcaya karşı Teddy cevap verdi:
"Yn yüzünden hep bir bavulunu hazırlayamadı."
Yn: ne yapayım her şeyi götürmeye çalışıyorum her şeyin bir anısı var.
Harry: bu aptal taş parçasının da mı?
Elinde tuttuğu siyah parlak taşı hızla elinden alıp çantaya koydum.Yn: evet onu Draco'yle bulmuştuk.
Harry: o çocukla nasıl arkadaş olduğunu hala anlamıyorum. Şeytanın ta kendisi.
Yn: ben Hermione için bir şey demiyorsam sen de kes sesini Harry.
Evet Hermione ile çok anlaştığımız söylenemezdi. Hatta Ron ile yakın arkadaş olmamız onu çok rahatsız ediyordu ama Harry nasıl Draco'ya katlanıyorsa ben de ona katlanıyordum.
Harry: aynı şey değil Yn.
Teddy: evet aynı ley değil Çünkü Sen Hermione'ye aşık değilsin Ama Yn, Draco'ya aşık.
Yn: kes sesini
Diyerek kafasına yastığı fırlattım ama kafasını kenara çektiği sırada Odamıza gelen Dora teyzenin suratına isabet etti.
Yn: çok özür dilerim ben Teddy'e şey yapmıştım.
Tatlı tatlı gülümsedi.
Dora: önemli değil canım. Hazırsanız yardım edeyim diye geldim.
Bavullarımıza yardım etti ve hep beraber arabaya yerleştirdik. Remus amcanın eski ama işimizi gören bir arabası vardı.Hepimiz sıkışarak arabaya doluştuk ve Trenin yolunu tuttuk...
İstasyona vardığımızda eşyamızı taşıma arabalarıma yerleştirerek duvarın önüne geldik.
Teddy: sanırım asla bu duvara alışamayacağım.
Yn: korkaksın çünkü Canım.
Hızlı hızlı duvardan geçtim. Peşimden diğerleri de geldiğinde Veda vakti gelmişti. Artık ev sınırlarını geçtiğimiz için Remus amcam Profesörümüzdü.
RL: kendinize dikkat edin çocuklar. Başınızı sakın belaya sokmayın. Birbirinize ayrı emanetsiniz Teddy size ayrı emanet.
Harry: sen gelmiyor musun?
RL: bu sene derslerim 2. Dönem başlayacak.
Dora: hepinizi o kadar özleyeceğimki canım yavrularım benim.
Her veda sırasında Dora teyzenin duyguları çok ağır basıyordu. (Kendisine Dora dememizi istiyor.)
Ona ve Remus amcaya sarıldıktan sonra Trene bindik Herkes kendi arkadaşlarının yanına giderken hemen her zaman oturduğumuz Kısıma ilerledim. Draco, Pansy, Blaise ve Theo birlikte oturuyorlardı.Yn: bensiz hemen dedikoduya başlanmış bakıyorum.
Hepsinin bakışları bana çevrildiği an Draco'nun yüzünde kocaman gülücük oluştu.
Pansy: sensiz dedikodu yapar mıyım ben?
Koşarak bana sarıldı. Blaise ve Theo da sarıldığında gülmesine rağmen yerinden kalkmayan Draco'nun yanına oturdum.
Yn: sen beni gördüğüne sevinmedin sanırım
Deaco: ne de olsa bir Potter'sın.
Yn: sen de bir salaksın gel buraya.
Ona da oturduğum yerden sarıldığımda benden ayrılmadı ve eli omzumda yolculuk yapmaya başladık.
Blaise: ee neler yaptın tatilde uzaklık.
Yn: senden sadece 5-6 cm kısayım Blaise ne ufaklığı.
Theo: sen takma bunu güzellik her zamanki boş beleş Blaise işte.
Hep beraber gülmeye başladık.
Blaise: Aşk olsun.
Theo: aşk olmuş zaten
Bizi göstererek güldü. Anında yüzüm solmasıyla Draco'nun kolundan çıktım.
Yn: ne alaka be sizden daha iyi anlaşıyoruz diye kıskanmayın.
Pansy: kardeşim ben sana demedim mi herkese laf söyle bunlara söyleme. Asla kabul edemezler aşklarını.
Draco: çok konuşuyorsunuz. Kesin sesinizi.
Sinirle solumaya başlayan Draco'yu fark ettiklerinde hepsi sessizleşmişti.Yn: bu kadar tepki vermene gerek yoktu sadece dal-
Sözünü yarıda kesti.
Draco: bu tarz dalgalardan hoşlanmıyorum Potter.
Sinirle ayağa kalkıp kapıdan çıktı ve arkaya doğru yürümeye başladı.
Yn: Götüm!!! Hareketlere bak buna da bir şey denmiyor.
Arkasından sinirle bağırım arkama yaslandım. Yolculuk boyunca ne o yanımıza gelmişti ne de biz gitmiştik. Sonunda Hogwarts'a vardığımızda hep beraber eşyalarımızı alıp Trenden indik.
Yn: Teddy yanıma gel Balım.
Teddy: ben artık çocuk değilim 2. Senem bu benim.
Yn: bunu sonra konuşuruz buraya gel.
Oflaya puflaya yanıma geldi ve hep beraber at arabalarıyla Yolculuğa başladık...
Umarım beğenirsiniz. Sanırım bir sonraki bölümden sonra vote sınırı koyacağım. Bu benim ilk kitabım değil ama bu tarzda ilk kitabım. Fikirlerinizi merak ediyorum çünkü çok değerlisiniz. Seviliyorsunuz canlarrrr💚💚💚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Draco Malfoy İle Hayal Et ~ Yasak Aşk
FanfictionDraco'nun eli bacağıma değdiğinde istemsizce sınıfta duyulacak bir biçimde tuttuğum nefesi bıraktım. Mcgonagall: iyi misiniz Bayan Potter Yn: iyiyim profesör sanırım biraz boğuluyormuş gibi hissediyorum. İzninizle bahçeye çıkabilir miyim? Mcgonagall...