BÖLÜM 33 (FİNAL)

4.7K 212 201
                                    

Ben bu bölümü şu an saat 00.00'da yazmaya başlıyorum. Ve sabaha üniversite sınavım var. Başladığım saat bu bakalım kaçta ve hangi tarihte bitecek? Amacım sınavdan önce rahatlamak. Ben rahatlamak için her zaman yazmayı tercih ederim. Final olması beni fazla duygulandırıyor fakat sizlerle sıradaki kitabım Life of Elizabeth Weasley'de tekrar buluşmak çok isterim. Çok uzattım farkındayım. Seviyorum sizleri.
Beğenirseniz sevinirim.

Bir önceki bölümlerde sınavdan çıktığımı yazmışım yayınlamadan ekledim normalde farklı tarihte yazdım onu.

Bu bölüm, parça parça olacak ve geri kalan hayatlarından anılar şeklinde olacak.

Yn: Draco uyan sıra sende.

Etrafı kaplayan ağlama sesleri gözlerimin yaşarmasına sebep oluyordu. Kaç gündür uykunun u sunu göremiyorduk ama bebeklerimizin varlığı bizi çok mutlu ediyordu.

Draco: Benim mememden süt çıkmıyor güzelim şansına küs.

Yn: yeni yediler altlarını değiştir.

Draco benim kazandığımı kabul ederek yattığı taraftan kalkıp bebek odasına doğru gitti. Neredeyse gitmesi üzerinden dakikalar geçmesine rağmen ağlama sesleri kesilmemiş Draco'nun söylenmeleri bebek ağlama seslerine eklenmişti. Bu sefer ben kalkıp odaya gittiğimde görmemem gereken şeylere şahit olmuştum. Odanın çoğu yeride dahil olmak üzere her yerde bebek kakaları vardı.

Yn: Sevgilim çocukları temizlemen gerekiyordu daha çok boka bandırmam değil.

————————————————

Etrafta iyi ki doğdunuz şarkısı yankılanırken kucağımızdaki Leo ve Dora anlamsızca ama gülerek etrafa bakıyorlardı. Bugün onların 1. Yaş günleriydi. Tüm ailemiz bizimleydi. O kadar çabuk büyümüşlerdiki. Hayatımız o kadar yolunda ilerliyorduki. Harry ve Ginny'nin 2. Çocukları olmuştu. Herkesin mutluluğu daimdi.

Ron: Hadi pasta keselim çok açım ben.

Gülerek ona baktık. Her zamanki gibi oburluğunu koruyordu.

Theo: Ama canımın içi ben de bundanım olsun istiyorum.

Theo sonunda aradığı aşkı bulmuştu. Onunla bir çocukları olması için sevgilisi Sadie'yi ikna etmeye çalışıyordu.

Sadie: ama canım olacak sabretmen lazım.

Theo: Bu haksızlık ama.

Etrafta kahkahalar birbirine karışıyor mutluluğumuz her yere yayılıyordu.

Harry: Bu dayılarından hediyee.

Uzattığı paketi alıp açtığımda içinden Gryffindor'un kazaklarının bebek versiyonu çıkmıştı.

Draco: Bunların yeşil olması gerekiyordu.

Harry: Benim yeğenlerim kesin Gryffindor olacaklar.

Draco: Onlar birer Malfoy hatırlatırım.

Harry: Göreceğiz.

Yn: Ya susun. Önemli olan gidecekleri yerde mutlu olmaları.

Blaise: Ve slytherin olmaları.

Ron: Çok bilmişler genelde Ravenclaw oluyor ama sizden de çıktı.

Teddy: Hey şu Ravenclaw ve Hufflepuff ile dalga geçmeyi kesin artık.

Yn: Hepiniz sessiz olun ben ne yapacağımızı biliyorum.

Yere hemen 4 farklı renkte bezler koyup üzerlerinede asa şeklimde sopalar koydum. Bizim asalarımızı koymam tehlikeli olabilirdi. Önce Leo'yu yere bıraktık.

Draco Malfoy İle Hayal Et ~ Yasak AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin