BÖLÜM 22

5K 241 114
                                    

Medya: Aşk ❤️

Harika bir yks mağduru olarak sabah okuldaki denemeyi kaçırdım sonra dedimki boşver. Sonra kalktım bölüm yazdım. Böyle böyle üniversiteyi kazanacağım. VOTE vermeyi unutmayım canlar❤️

Yn: Draco uyan geç kalıcaz.

Telaşla yataktan kalktığımda üzerimde hiçbir şey olmadığını fark ettim. Etrafta eşyalarımı aramak için kalktığımda Draco kolumdan tuttu.

Draco: Boşver gel yat.

Yn: Kes sesini kalk hadi.

Eli kolu gece boyunca rahat durmamış kendi uyumamış beni de uyutmamıştı.

Yn: Sabaha kadar canıma okudun zaten.

Draco: Sana seni özlediğim her dakikanın acısını çıkartacağım demiştim güzelim.

Yn: Güzelin batsın senin. Sapık seni.

Kolumu elinden kurtarıp yataktan kalktım. Daha duş alıp giyinmem lazımdı. Yemeğe yetişmek de ayrı bir dertti. Her şey etrafta dağıldığı için vakit kaybetmemek adına dolabından bir tişört alıp üzerime geçirdim.

Yn:  20 dakikaya koridorda hazır ol Aslan parçası.

Hızla odasından çıkıp kimseye görünmeden kendi odama girdim. Üzerimdekilerden bir çırpıda kurtulup kendimi banyoya attım. Yine her yerimde iz vardı. Vatozla mı sevgiliydim yoksa insanla mı bazen çözmek imkansız oluyordu. Banyoda hızlıca işlerimi halledip giyinmeye koyuldum. Boynumu kapatmaya uğraşamazdım hava zaten serindi. Draco'nun gösterdiği gibi boyunlu siyah badim üzerine gömleğimi giymiştim. Açıkta kalan bazı izler varı ama yapacağım bir şey yoktu. Tüm işlerimi de bitirince koridora çıktım. Aynı anda Draco da çıkmıştı.

Draco: Kapatmana ne gere vardı bak benimkiler duruyor.

Yn: Ne iğrenç oldun be sen?

Draco: Gece öyle demiyordun ama.

Yn: Hadi yürü düş önüme.

İkimizde gülümseyerek ellerimizi birleştirdik. Birlikte ortak salona doğru ilerledik. Karnım ciddi manada açıkmıştı. Bacaklarımda ise çok derin olmasa da bir sızı vardı.

Draco: yürüyemiyorsan kucağıma alayım.

Gözlerimi devirmekle yetindim. Birlikte ortak salona girdiğimizde bizimkilerin yanına oturduk. Pansy ağzına suyu götürürken gözleri bizi buldu be ağzındaki tüm suyu bize doğru fışkırttı.

Yn: Kızım ne yapıyorsun delirdin mi?

Pansy: aynaya baktınız mı siz?

Draco: Ne varmış biz de?

Blaise: Anlaşılan zor bir gece geçirdiler Pansy boşver.

Üçü de alttan alttan sırıtırken Draco da piç smile attı. Ben utancımdan yerin dibine girmek istiyordum. Bunlarım böyle düşündüğünü kim bilir kimler nasıl düşünürdü tahmin bile edemiyorum. Hızla hiçbir konuşmaya dahil olmadan kahvaltımı yaptım.

Yn: Hadi gidelim ders başlamak üzere.

Hep birlikte kalkıp Mcgonagall'ın sınıfına doğru ilerlemeye başladık. Daha önce Hufflepuff olan adının Andrew olduğumu hatırladığım çocuk köşeden sınıfa doğru döndüğünde gözüme bir kararma indi. Düşmemek için Elimle Draco'nun omzuna tutundum. Draco beni fark ederek bana döndü ve kollarımdan tuttu.

Draco: Güzelim iyi misin?

Yn: Bir şey hatırladım sanki.

Draco: Ne gibi?

Draco Malfoy İle Hayal Et ~ Yasak AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin