Hikayeye geçmeden oy verir misin? Rica ediyorum hayalet okuyucu olma💚
Medya: Draco ve Yn
Gözlerimi yavaş yavaş araladığımda kendi odamda olduğumu gördüm. Sahi en son partide bir şeyler olmuştu ama hiçbir şey hatırlamıyordum. Draco ile kavga ettiğimi ve içkiyi fazla kaçırdığımı hatırlıyorum.
Odanın içinde duş sesi yankılanırken ayaklanmaya kalktım. Yatağın altında kendime baktığımda iç çamaşırlarımlaydım. Draco, kendini affet-
Bi dakika Draco'yu kavgadan sonra bir daha görmedim ben. En son ortak salonu terk edip gitmişti. Gözüm yatağın kenarındaki sarı kıyafete takıldı. Draco hayatta Sarı giymezdi. Siktir! Dün gece ne oldu ve şu anda banyodaki kimdi? Draco'yu aldatmış mıydım? Hayır bunu yapmazdım, yapamazdım imkansız. İhanet benim yapabileceğim en son şeydi ama sarhoştum. Her kimse sarhoşluğumdam yararlanmış olabilirdi. Bu suçumu hafifletir miydi? Tabiki hayır. Draco'ya ne diyecektim? Demeli miydim? Demezsem olmazdı. Merlin aşkına ben dün gece ne yaptım.
Andrew: Uyanmışsın.
Andrew mu? ANDREW MU? Bu kesinlikle öldüğümün ve Andrew'un da öldüğünün bir kanıtıydı. Yorganı iyice kendime çekerek ona baktım.
Yn: D-Dün gece ne oldu?
Titreyerek konuşuyordum. Vereceği cevaptan ölesiye korkuyordum. Andrew tişörtü dışında her şeyini giyip çıkmıştı. Yatağın kenarından onu da giyerken bana baktı.
Andrew: Hiç bir şey hatırlamıyor musun?
Kafamı iki yana salladım. Gözlerimin dolduğunu hissediyordum.
Andrew: Hatırlasan iyi edersin o zaman.
Hızlıca beni odada tek başıma bırakarak çıktı. Ne yapacaktım şimdi ben? Draco'nun yüzüne nasıl bakacaktım? Dolan gözlerim artık kendini tutmamış gözyaşlarım esaretinden kurtulmuşlardı. Hıçkırıklarım bir bir boğazıma dizilirken başım ağrıyor kalbim sızlıyordu...
Birkaç saat sonra...
Sıcak bir duş alıp üzerime elime ne geçerse giyip tekrar yatağın içine kendimi attım. Kendimi kirli hissediyordum. Garip. Bir şey olsaydı hatırlardım neden hatırlamayayımki?
Pansy: Yn hadi kalk derslere geç kalıcaz.
Kapımı hızla çalan Pansy'e cevap vermeden gözlerimi yumdum. Pansy'nin usul usul içeri gelip yanıma oturdu.
Pansy: Bu kadar içersen olacağı bu. Hadi kalk.
Yn: Gelmek istemiyorum Pansy. Lütfen git.
Hıçkırmamak için kendimi zor tutuyordum.
Pansy: Ağladın mı sen? Kavganızdan sebep mi? Ya o bir şey değildi Siz nelerden barışmadınız.
Haklıydı ama bildiği kısmıyla haklıydı. Yaptığımı bilseydi o bile yüzüme bakmazdı.
Yn: Rica ediyorum git Pansy. Lütfen.
Pansy beni darlarsa daha kötü olacağımı biliyordu. Daha fazla itiraz etmeden kalktı ve dışarı çıktı.
Partiyi baştan sona düşünmem lazımdı.———————————————————
Parti saati...Parti efsane güzel görünüyordu. Bazı başka binalardan öğrenciler vardı ama çoğunluk Slytherin'di. Bugünü eğlencesine vurmak adına biraz içmenin bir zararı olmazdı. Elimdeki bardakla ileride duran arkadaşlarımın yanına geçtim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Draco Malfoy İle Hayal Et ~ Yasak Aşk
FanfictionDraco'nun eli bacağıma değdiğinde istemsizce sınıfta duyulacak bir biçimde tuttuğum nefesi bıraktım. Mcgonagall: iyi misiniz Bayan Potter Yn: iyiyim profesör sanırım biraz boğuluyormuş gibi hissediyorum. İzninizle bahçeye çıkabilir miyim? Mcgonagall...