BÖLÜM 17

5.4K 341 181
                                    

Aşklar bölüme başlamadan önce vote düğmesine basar mısını? Seviliyorsunuz❤️
Bölüm atmadan duramıyorum. Destekleriniz benim için gerçekten çok önemli.

Beklenen zaman gelmişti. Ölüm yiyenler olarak Hogwarts'a saldırılıcaktı. İki gruba ayrılmışlardı. Bir grup önden gidip Saldıracak diğer gurup ise Harry ile ilgileneceklerdi. Ben de ilk grupla birlikte gidicektim. Umuyordum kimseye bir şey olmadam topladıkları asayla Voldemort'u öldüreceklerdi.

Elimden hiçbir şey gelmiyordu. Durup beklemekten başka çarem yoktu. Herkes ihanet ettiğimi düşüncekti haklı olarak. Ama bilmiyorlardıki onlara zarar gelmemesi için terk etmiştim onları. Hayatımın en zor kararını onlar için vermiştim. Şimdi ise orada karşılarıma çıkacaktım. Tabiki onlara yardım etmeye çalışacaktım. Onlara karşı savaşacak değildim.

Lucius: Yine nereye daldın aptal küçük kız?

Lucius'un bana seslenmesiyle ona döndüm. Beni artık odamdan çıkarmışlardı. Onlarla birlikte planlarına eşlik ediyordum.

Yn: Yarını düşünüyordum.

Louis: Ben de Yarından sonraki zaferimizi seninle nasıl kutlayacağımızı.

Louis, elini belime koyup kalçama ellemeye kalktığında yüzüne yumruğumu indirip erkekliğine tekme attım. Bu halime Lucius sinirlenmiş olacakki beni saçımdan tutup ondan uzaklaşmamı sağladı.

Yn: yeter artık bırak beni bırak.

Artık gözyaşlarım akmıyordu. Akacak gözyaşım kalmış mıydı onu bile bilmiyordum?

Voldemort: Bırak Lucius.

Kapıdan bizi izleyem Voldemort'a baktım. Çirkin burunsuz iğrenç yaratık. Lucius onun sözüyle beni iterek bıraktı.

Voldemort: Hırçınlığını yarına sakla.

Louis: seni küçük sürtük. Hırçınlığını alacağım senin.

Yn: buraya geldiğimden beri dediğiniz her şeyi yaptım. Bana işkence etttiniz ama bu adamın bana yaklaşmasına dayanamıyorum. Sizden iyilik istediğim yok sadece kendi ellerimle boğmak istiyorum bu şerefsizi.

Sinirle konuşuyordum. Bu şekilde konuşma cesaretini nereden bulmuştum. Yine odama hapsedeceklerdi beni. Ya da zihnime girip daha büyük işkenceler yapacaklardı iye düşünürken Voldemort tam tersi bir tepki verdi.

Voldemort: Öldür o zaman!

Bana yaklaşıp geldiğim gün benden aldıkları asamı bana uzattı. Gerçekten onu öldürmemi mi istiyordu? Şaşkınlıkla ona ardından elindeki asaya baktım. Bunu yapabilir miydim? Bir insanı öldürebilir miydim? Ama o insan değilki, tacizci iğrenç sapığın teki diye konuşuyordu diğer yanım. Voldemort'un elindeki asayı aldım.

Louis: Lordum ne yapıyorsunuz? Ben hiçbir şey yapmadım sadece o küçük sür-

Demesine kalmadan hızla döndüm.

Yn: RELASHİO!

Relashio: asasan kaynar su çıkartıp kurbanı yakan büyü.

Asamdan sular karşımdaki adama doğru fırladığında Louis karşımda çığlık çığlığa yere düştü. Suyun etkisiyle kabarıp şişen derisine baktım. İçimde en ufak bir pişmanlık bile yoktu.

Yn: LEVİCORPUS! (Düşmanı görünmez bir iple havaya asar)

Louis boğazından bir şeyle tutuluyormuş gibi havaya kaldırıldığında yanık elleri boğazına gitti. Havada can çekişimi gözümü kırpmadan izliyordum. İçimde en ufak bir pişmanlık bile yoktu. Bunu yaptığıma inanamıyordum. Louis son nefesini de verdiğinde kolları iki yana düştü.

Draco Malfoy İle Hayal Et ~ Yasak AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin