BÖLÜM 4

11.9K 446 588
                                    

Pansy: uyan artık uyan uyan uyan UYAN!

Yn: beni rahat bırak şeytan seni.

Pansy: ilk günden Snape'in dersine geç kalacağız Yn. Daha yemek bile yemedik hadi.

Yn: of tamam kalkıyorum.

Profesör Snape deyip beni kalbimden vurmuştu. O adamdan o kadar çok korkuyordumki ama en iyi anlaştığım hoca da oydu. Ne kadar zıt bir insandım. Gerçi ben sevdiği bir öğrenciydim çünkü dersinden binamıza puanı baya güzel getiriyordum. İksire elim gayet yatkındı. Hemen yataktan kalkıp banyoya girdim. İşlerimi hallettikten sonra eteğim, gömleğimi giydim. Hava gayet sıcaktı cübbemi giymemeyi tercih ettim. Son olarak saçımı ve hafif makyajımı da yapıp dışarı çıktım. Pansy çoktan inmişti. Ben de odadan çıkıp ortak salonda oturan Blaise, Theo ve Pansy'nin yanına gittim.

Yn: Draco uyanmadı mı hala?

Pansy: o erken kalkmış sanırım odasında değildi.

Yn: hayret.

Blaise: dedikodunuz bittiyse yemeğe inebilir miyiz? Çok acıktım.

Yn: sen iste yeterki Kara kaşlım, kara gözlüm.

Gülerek kolunu omzuma attı. Hep beraber yemek yemeğe indik. Draco bir köşede oturmuş elindeki parşömenleri inceliyordu.

Yn: pişt sarışın

(titrettin beni skemwkdlw)
Draco kafasını kaldırıp bana baktı. Ruhsuz bir şekilde 3 saniye daha bakıp elindeki kağıtlara geri döndü.

Theo: siz hala küs müsünüz?

Yn: ben değilim ama bazılarının acısı büyük.

Draco: işim var görmüyor musunuz?

Pansy: lütfen bulaşmayın ilk günden gürültü çekemem.

Blaise: haklı karı koca gibi kavga ediyorsunuz sürekli.

Yn: benzeteceğin şeye tüküreyim be Blaise.

Blaise: teşekkür ederim Potter hanım.

Yn: Rica ederim pek sevgili arkadaşım Blaise.

Draco anırıp saçmalayan bize bakıp kafasını iki yana salladı. Sallarken önceki seneye göre daha uzun saçları bir o yana bir bu yana sallanıyordu. O kadar hoş oluyorduki.

Jack: Yn!

Birinin seslenmesi ve omzuma dokunmasıyla irkilerek arkamı döndüm. Jack gelmiş ve gülümseyerek başımda dikiliyordu.

Draco: 1 günde hemen yn mi oldunuz Potter.

Ona sadece göz devirmekle yetindim.

Yn: Ah Jack merhaba. Naber?

Jack: iyi senden naber?

Yn: ben de iyiyim gel otursana.

Jack hiç itiraz etmeden yanıma oturdu. Pansy ağzı açık ona bakıyordu. Fark ettirmeden ona ağzını kapat işareti yaptım gülerek yerinde dikleşti. Draco ise yine sinirlenmiş gibi bana bakıyordu.

Jack: benim Profesör Snape ile dersim varmış ama onun kim olduğunu ve sınıfının neresi olduğunu bilmiyorum. Ben de sana geleyim dedim.

Draco: iyi bok yedin

orta sesle söylemişti. Ben duymuştum ama Jack'in pek duyduğunan emin değildim.

Blaise: bizim dersimizde oraya birlikte gideriz işte.

Yn: aynen zaten şimdi kalkarız.

Jack: çok teşekkür ederim. Sen de olmasan.

Yanaklarımın kızardığını hissedebiliyordum. Jack de fark etmiş olacakki tatlı tatlı bana gülümsemeye başlamıştı. Herkes bir şey olduğunu düşünerek garip hareketlere girmişti. Blaise bir abi gibi korumacı ve temkinli bakıyordu. Theo ve Pansy sanki sevgiliymişiz gibi çapkın çapkın bizi izliyorlardı. Draco ise... Anlatmaya gerek yok damarı neredeyse bize doğru fırlayacak, elleri sıkılmaktan patlayacaktı. Onu öyle görünce kendime gelip yüzümdeki gülümsemeyi sildim.

Draco Malfoy İle Hayal Et ~ Yasak AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin