BÖLÜM 12

7.3K 247 222
                                    

Medya: Draco (çok fena düşüyorum ben ya)

2 hafta sonra...

Olaylı günün ardından 2 hafta geçmiş gitmem gereken zaman dilimi gelmişti. 2 haftayı her ne kadar sonunun kötü biteceğini bilsek de Draco ile dolu dolu geçirmeye çalışmıştık. Harry ile elimizden geleni yapmıştık ama hiçbir şeye fayda etmemişti. Arkadaşlarım gideceğim için çok üzüldüklerini belli ediyordu. Özellikle Teddy. Teddy'nin ben ablasından ziyade, çok yakın arkadaşı sırdaşıydım. O benim çocuğum gibiydi. Üzüldüğünü belli etmemek içinde sürekli benden kaçıyordu. Bu gece de Cadılar bayramına ek olarak bana veda partisi düzenliyorlardı. Normalde sadece Slytherin partisi olurdu ama bu sefer tüm sevdiklerim orada olacaktı. Şimdi ise akşam için Pansy ile hazırlanıyorduk.

Pansy: sensiz buranın hiç tadı olmayacak. Beni o canavarlarla tek bırakacaksın.

Yn: Kalmak için çok uğraştım ama Remus amcam orada olmamı istedi.

Onlara tam olarak gerçeği söylememiştik. Bunun bir aile kararı olduğumu ve yine mecburiyet gereği gittiğimi söylemiştim.

Pansy: Annemlerle konuşup ben de mi gelsem?

Yn: gel okula renk katarsın.

Gülüşerek makyajımıza devam ettik. Kapı hafifçe tıklatılınca gel dedim. Draco içeriye gelerek bize baktı.

Draco: Pansy bize birazcık izin verebilir misin?

Pansy kafasını sallayıp dışarı çıktı. Draco Pansy'nin sandalyesine oturup bana döndü.

Draco: Biliyorum her şey senin istediğin gibi olacak. Hayatımı devam etmemi istiyorsun ama Hayatım sensiz olmayacak.

Tam bir şey demeye kalktığımda Draco konuşmama izin vermeyip konuştu.

Draco: Bir şey deme. İşleri daha da zorlaştırıyorsun. Buraya da seni vazgeçirmeye çalışmak için gelmedim.

Cebinden bir kutu çıkarıp bana uzattı.

Draco: benden bir hatıra olsun istedim. En azından güzel günlerimi adına.

Kutuyu hayranlıkla Draco'ya bakarak aldım ve açtım. Üzerinde Malfoy'un M'si olan gümüş bir yüzük vardı.

Draco: Biraz erkek yüzüğü gibi ama...

Yn: çok beğendim. Çok teşekkür ederim.

Hemen parmağıma takıp baktım. Gülümsedim.

Draco: Ben artık gideyim.

Kalkıp kapıya döndü.

Yn: Teşekkür ederim Draco.

Bana son bir gülümseme atıp dışarı çıktı. Hemen peşinden Pansy girip her şeyi sordu. Hazırlığımıza devam ederken ona hediyeyi gösterdim ve ilişkimizin durumunu özetledim. En sonunda hazırlandığımızda Parti saati de gelmişti.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Draco Malfoy İle Hayal Et ~ Yasak AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin