BÖLÜM 8

11.4K 370 550
                                    

Medya: Yn ve Draco ( yatak olarak düşünün)

Alarmın çalmasıyla gözlerimi açtım. Draco'nun kafası hala karnımdaydı. Kolları hala bacağımdaydı ama bu sefer biraz daha üzerimdeydi.

Gülümseyerek ona baktım. Ellerimi saçlarına daldırdım. Saçlarıyla oynarken kıpırdanmaya başladı. Saçlarına hafif nazik bir öpücük bıraktım.

Yn: Draco hadi uyan. Derse geç kalacağız.

Draco: ders ne?

Uykulu çıkan sesi o kadar etkileyiciydiki. (Uykulu kalın erkek sesi ❤️)

Yn: Kehanet.

Draco: boşver girmeyelim. Biraz daha uyumak istiyorum. Çok rahat seninle uyumak.

Gülümsedim ve yatakta doğrulmaya çalıştım. Ben çalışınca o da kafasını kaldırıp sinirli sinirli yüzüme baktı. O hali o kadar komik duruyorduki. Parmağımı kaşlarının arasına götürüp kaşlarını yukarı doğru ittim.

Yn: erken yaşlanacaksın böyle yapmaktan.

Draco: Birlikte yaşlanırsak hızı önemli değil.

Utançla kafamı yere eğdim. Yanaklarım yanıyordu. Eminim şimdiye kıpkırmızı olmuştum. Bu halime gülen Draco yaralı elimi avucunun içine aldı.

Draco: canın yanıyor mu?

Kafamı iki yana salladım. Nazikçe canımı yakmamaya özen göstererek sargıyı elimden çıkardı. Avucumun tam içini hafifçe öperek geri çekildi. Asasını yandaki masanın üstünden aldı.

Draco: Ferula.

Ferula: havadan sargı bezini alıp, yaralı kısma saran büyü.

Elimle işi bittiğinde tekrar avucumu öpüp geri çekildi.

Yn: Naif kalbinden öperim senin.

Ağzımdan çıkan cümleler istemim dışında oluyordu. Ben ve utanmadan iltifat etmek asla yan yana gelemezdi. Bana yaklaştı.

Draco: öp o zaman.

Aklı fikri zaten buna çalışıyordu.

Yn: eşeklik yapma Draco. Derse geç kalacağız.

Yataktan hızla kalktım. Oflayarak kendini yatağa attı. Elleriyle yüzünü kapattı.

Yn: Dray hadi!

Draco: burada öyle biri yok.

Asamı cebimden çıkardım ve ona doğrultum. Elleri yüzünde olduğu için fark etmemişti.

Yn: Aquamenti.

Aqumenti: asasan su çıkarma büyüsü.

Draco yüzüne gelen suyla irkilerek yataktan kalkıp sinirle bana baktı. Bu işin sonu iyi olacağa benzemiyordu.

Yn: 5 dakikan var bir dahakine ateşle gelirim.

Diyip hızla kapıdan çıktım karşıdaki kendi odama geçtim. Yüzüm uyumaktan mahvolmuştu. Draco çıkana kadar makyajımı tazeleyip koridora çıktım. Draco'da odasından çıktığında çıkışa doğru yürümeye başladık. Elini elimle tuttuğumda bana baktı.

Draco: hoşuma gidiyor ama sen Harry diyordun.

Yn: Harry sorun değil ama Baban için aynı şeyi söyleyemem.

Draco: zamanla onu da çözeriz güzelim.

Konuşurken ilerliyorduk. Durup ona döndüm.

Yn: güzelin miyim gerçekten?

Draco Malfoy İle Hayal Et ~ Yasak AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin