BÖLÜM 30

4.3K 280 277
                                    

Hey sen canım okuyucum başlamadam önce Vote tuşuna basıp hayalet okuyucu olmaktan çıkar mısın? 💚

Yarın üniversite sınavına girecek olan herkese başarılar diliyorum umarım her şey gönlünüze göre olur. Ben de yarın sınava girecek bir madurum. Şans dileyin 🍀

Yn: Hamileyim...

Pansy yüzündeki şaşkınlık ifadesi hiç geçmeden konuştu.

Pansy: Emin misin? Yani bazen belirti oluyor ama bebek olmuyor.

Yn: Zaten üşüttüm sandım ilaç almaya gittim. Orada söylediler.

İstemsizce ağlıyor hıçkırıklarım ardı ardına sıralanıyordu.

Pansy: Baksana hayatın bir mucizesi bu Yn. Sen demiyor muydun bizim bir araya gelmemiz için anca mucize olması lazım diye. Al sana mucize.

Yn: Pansy bu şekilde olmasını istemezdim. Hem ona nasıl söyleyeceğim. Beni hamile bıraktın şimdi evlenmek zorundasın mı?

Pansy: Saçmalama Yn. Malfoy buna çok sevinecek. Seni ne kadar sevdiğini biliyorsun. Senin için her şeyi yapar.

Yn: Anlamıyor musun Pansy? İkimizin de kurulu yeni bir düzeni var. Benim için bunu değiştirmesini isteyemem?

Pansy: Düzeniniz değişmeyecekki. Hep hayalini kurduğunuz hayatınız olacak? Hem ne yapacaksın söylemeyip aldıracak mısın?

Son sözüyle ona sertçe baktım.

Yn: Saçmalam Pansy! Bizim günahlarımızın bedelini bir cana ödetmem ben. Üstelik o can sevdiğim adama ait.

Pansy: Sen de diyorsun işte sevdiğim adam. Hadi ama. 1 sene üzerine bunun yaşanması garip bir tesadüf olamaz.

Yn: Nasıl diyeceğim peki?

Pansy: Öncelikle bir mektup yaz ya da yarın çalıştığı yere git ve yemek yemek istediğini söyle. Orada konusunu açarsın.

Yn: Yarın deneyeceğim o zaman. Bu gece burada kalabilir miyim?

Pansy gülümseyerek kafasını salladı.

Pansy: Demek anne oluyorsun öyle mi?

Yn: Öyle mi oluyorum?

Daha çok ağlamaya başladığımda Pansy bana sımsıkı sarıldı.

Pansy: Bunlar hep hormonlardan...

———————————————————

Sihir bakanlığının kapısında bir o yana bir bu yana gidiyordum. İçeri girmeye cesaretim yoktu. Gelir miydi bu cesaret? İmkansız gibi duruyordu.
Ne kadardır orada durduğumu bilmiyordum.

Draco: Yn!

İleriden gelen mavi gözlere odaklandığımda yanındaki güzel alımlı bir kızla bana doğru yaklaştı.

Draco: Burada ne işin var?

Kadın: Ben içeri geçiyorum orada görüşürüz canım.

Canım? Kahretsin sevgilisi mi vardı? Şimdi nasıl yapacaktık? Kadın ona gülümseyip içeri geçti.

Yn: Şey miydi o yani şeyin mi?

Draco: Arkadaşım o. Sadece iş arkadaşım. Şimdi soruma cevap verecek misin? Bir sorun mu var?

Yn: Şey aslında seninle konuşmak istediğim bir şey var.

Draco: Konuşalım o zaman.

Yn: Şey bir yere gidip oturabilir miyiz? Yani oturarak konuşmak daha iyi.

Draco Malfoy İle Hayal Et ~ Yasak AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin