Medya: Yn Potter ve Draco Malfoy.
1 Hafta sonra...
1 haftadır her şey normal ve güzel ilerliyordu. Draco ile normal arada bir çekişmeli bir ilişkimiz vardı. Harry yavaş yavaş kabulleniyordu bu durumu. Hatta arada -Mecburi durumlarda- bir araya gelip kavga etmeden duruyorlardı. Küçük çaplı bir mucize yaratmıştım. O gün haftasonundaydık. Derslerimiz yoktu. Kahvaltı için hepimiz ortak salonda kendi masalarımızda oturuyorduk. Draco ile yan yanaydık. Pansy ve Blaise tam karşımızda. Geçen 1 hafta içinde Pansy ve Blaise'de yakınlaşmıştı. Henüz adlarını koyamasalarda aralarında bir şey olduğu aşikardı. Theo da sap sap yanımızda takılıyordu ama halinden mutluydu.
Theo: Yn? Şu karşıdaki Senin mavi saçlı kardeşin değil mi?
Merakla arkamı döndüm Teddy ve bir çocuk hararetli bir şekilde tartışıyorlardı. Harry'de benim gibi dikkatle onları izliyordu. Herhangi bir durumda hemen müdehale edebilmek için. Ne zamanki Teddy ve karşısındaki çocuk asalarını birbirlerine doğrultular hemen yerimden ayaklanıp yanlarına gittim. Harry'de aynı şekilde yanımıza geldi. Herhangi bir profesörün bunu görmedi Teddy'nin okuldan atılmasına kadar gidebilirdi.
Yn: Teddy ne yapıyorsun indir asanı.
Teddy beni duymuyordu sanki sinirle karşısındaki çocuğa bakıyordu. Karşısındaki çocuğa baktım. Rawenclaw binasında olduğu belliydi ama kim olduğunu tanımıyordum.
Yn: indirin asalarınızı.
Harry: bak sakince söylüyoruz indirin asalarınızı.
X(o kavga ettiği çocuk)
X: ona söyleyin önce o indirsin.
Oldu paşam başka isteğin. Çocuk bunu söylerken dikkatinin dağıldığını fark eden Teddy hemen asasını oynattı.
Teddy: Serpensortia!
Serpensortia: asadan yılan çıkarma büyüsü.
Teddy'nin asasından fırlayan yılan çocuğun tam önüne düşmüştü. Çocuk da dahil herkes tedirginlikle geri ilerliyordu. Harry ile birbirimize baktık. Gözlerimizle anlaşarak birbirimize kafa salladık. Harry Çatal dilinde yılana bir şeyler diyerek yılanın dikkatini kendine çekerken ben asamı çıkardım.
Yn: Vipera Evanesca!
Vipera Evanesca: yılanları ortadan ikiye ayırıp yakmaya yarayan büyü.
Yılan ortadan kaybolurken sinirle Teddy'nin yanına gidip elinden asasınız aldım.
Yn: Ne yaptığını sanıyorsun sen. Ya okuldan atılırsan. Ya biz olmasaydık ya bir şey olsaydı.
Teddy'e bugüne kadar böyle bağırmamıştım. Arada kavga ettiğimiz oluyordu ama bu şekilde hiç olmamıştı. Bağırmamı hak ediyordu eğer bu konu Remus amcanın kulağına giderse o daha çok kızacaktı. Teddy'den kafamı karşı taraftaki çocuğa çevirdim.
Yn: peki ya sen. Sizin hiç mi aklınız yo-
Profesör Mcgongall: sessizlik lütfen.
Profesörün gelmesiyle ben de dahil herke kenara çekilmişti.
PM: Bay ve Bayan Potter, Bay Lupin ve Bay Grey lütfen benimle birlikte gelin.
Hepimiz onun arkasına takıldık. Kendi odasının önüne gelip içeri bizimle birlikte girdi. 5 dakika sonra Remus amca da gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Draco Malfoy İle Hayal Et ~ Yasak Aşk
Fiksi PenggemarDraco'nun eli bacağıma değdiğinde istemsizce sınıfta duyulacak bir biçimde tuttuğum nefesi bıraktım. Mcgonagall: iyi misiniz Bayan Potter Yn: iyiyim profesör sanırım biraz boğuluyormuş gibi hissediyorum. İzninizle bahçeye çıkabilir miyim? Mcgonagall...