BÖLÜM 15

6.1K 241 121
                                    

Yazarın ağzından...

Draco, gözlerini açtığında saatin sabah olduğunu fark etmişti. Sahi dün öğlenden bu saate kadar uyuyabilmişti. Gözlerini odada gezdirdi. Sevdiği kadın uyanmış olmalıydı. Draco' biliyordu ilk her şeyden çok bir insanı bu kadar seviyordu. Kendinden bile...
Hızla yataktan kalktı. Dün yaşananlar aklına gelince hoşuma gitmişcesine gülümsedi. Banyoya girerek duşunu aldı ve çıktı. Karşısındaki odanın kapısını tıklattı ama ses gelmiyordu. Draco' yavaşça kapıyı aralayıp içeri girdi ama içeride ne sevgilisi vardı ne de sevgilisinin eşyaları. İlk önce tatil için toplandığını düşündü ama tatile gitmelerine daha vardı. Bir şey olduğunu düşünerek hızla aşağıya indi. Kenarda konuşan arkadaşlarını fark edip yanlarına gitti.

Draco: Yn'yi gördünüz mü? Nerede?

Pansy: yoo seninle değil miydi? En son birlikte gittiniz.

Draco: Gitmiş. Hiçbir eşyası yok.

Hepsi şok olmuşcasına Draco'yu izliyordu. Onlarda Draco'ya telaşla katıldılar. Hep beraber ortak salona indiler. Harry'nin yanına yaklaştılar .

Draco: Yn eve mi gitti Potter?

Harry: hayır. Okul bitmeden neden gitsin? Odasındadır.

Draco: odasında yok eşyaları da yok.

Harry: ne demek yok? Kavga falan mı ettiniz? Bir şey mi oldu?

Draco: hayır tam tersi çok iyiydik.

Hepsi telaş olmuş gibi ne yapacaklarını düşünmeye başladılar. Sahi nereye gitmişti bu kız? Ne için gitmişti?

Harry: Ailen bir şey yapmış olmasın?

Draco: öyle bir şey olsaydı haberim olurdu. Hem eşyalarını niye alsın?

Harry: ailene güven olmaz Malfoy.

Draco: kes-

Ron: şu durumda da kavga etmeyin.

Ne yapacaklarını kimse bilmiyordu. Hepsi çok gerilmiş ve korkmuştu.

———————————————————

YN'den...

Hayatımın en zor kararını vermiş ve kimseye görünmeden dönmüştüm. Ailem, dostlarım... sevdiğim adam... beni asla affetmeyeceklerdi. Sahi bir daha görebilir miydim artık onları? Ne yapmıştım ben böyle? Kendi kendime teslim oluyordum. AmA olmasaydım herkes zarar görecekti. Ellerine çok büyük bir koz vermiştim.
Olan her şey gözümün önüne geliyordu. Lucius Malfoy'un ruhumu ele geçirili, yapmam için verdiği görevler... Hepsi Voldemort'un içindeki bir parçası yüzünden olmuştu. Ben artık ona bağlıydım ve beni kullanarak her şeyi yaptırabilirdi. Bu da herkese zarar verecekti özellikle Draco'ya. Şimdi ise onlardan kaçmaya karar verdim. Nereye mi gidecektim? O bile belliydi. Artık ben onların olmuştum. Ellerinden tek kurtuluşum Voldemort'un ölmesiydi. Biliyordum beni öldüremezlerdi. Ben onların yedek canıydım. Ama ben geride bıraktığım tüm insanlara ihanet ederken şunu biliyordum, onlar her şeyi başarıp beni karanlıktan kurtaracaklardı. En azından deneyeceklerdi. Sağ çıkan ben olmasam bile onlar başarabilirlerdi. Her ne kadar Karanlık Lord'a hizmet etmek zorunda bırakılıyor olsam da fark ettirmeden dostlarıma yardım etmem lazımdı. Nasıl yapacaktım bilmiyorum.

Lucius: Geldik in şuradan hadi.

Beni okuldan alam Lucius'a yaşlı gözlerle baktım. Bana asla acımazdı peki ya oğlu? Oğlunun hiçbir değeri yok muydu onun için?

Hareketsizce ona baktım. Sinirle beni kolumdan tutup karanlık ve kasvetli bir eve sokup içeri fırlattı. Zar zor dengemi koruyup önümdeki koltuğa tutundum.

Draco Malfoy İle Hayal Et ~ Yasak AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin