Canlarım okumamız 2k olmak üzere ama vote daha 200 rica ediyorum beğenir misiniz? Seviyorum sizleri. ❤️
Aslında bu bölüm yarınındı ama bugün paylaşayım dedim. Çünkü yazdıklarım birikti. Bir tek final kaldı yazmadığım...
Medya: temsili Yn💚
O güzel gecenin üzerinden birkaç hafta geçmişti. Hogwarts'a geri dönmüştük. Teddy (Draco'yla konuştuğu) bir kızla yakındı. Onu mutlu görmek beni mutlu ediyordu.
Neville: Yn sen iyi misin?
Oturduğum yere gelen Neville baktım. Boş derslerimiz birbirine çakışıyor sürekli sohbet ediyorduk.
Yn: Nedenki?
Neville: Yüzünün rengi solmuş.
Yn: Yorgunluktan herhalde başım dönüyor birkaç gündür.
Neville: Kendine hiç dikkat etmiyorsunki.
Yn: Ay Neville lütfen yine başlama o konuya iyiyim ben. Soğuk falan çapmıştır.
Neville: Peki. En azından yemeğini ye.
Yn: Yersem kusacakmış gibi hissediyorum.
Neville: Git bit doktora görün Yn. Yataklara düşersen bakmam bak sana.
Yn: Tamam söz gideceğim. Derslerim bitsin.
Neville ısrar etmeden yemeğine devam etti. Gerçekten bir ilaç içsem güzel olurdu. Önceliğim derslerimdi.
Yemek sonrası dersim için çıkmadan önce tuvaleti kullanmam gerekiyordu. Öğrenciler için olan daha yakın olduğu için oraya dönerken köşede Teddy'i bir kızı nazikçe öperken gördüm. Kız beni görünce hemen ayrılıp bana baktı. Teddy de bakınca gülmemek için kendimi zor tutuyordum.Kız: Profesör özür dileriz.
Yn: Özür dileyecek bir şey yok. Bir dahakine daha dikkatli olun.
Gülerek yanlarından geçerken ikisinin de utançtan yanakları kızarmıştı. Teddy'nin yanından geçerken kulağına doğru eğildim.
Yn: Henüz hala olmaya hazır değilim ayağını denk al yavrum.
Teddy: Yn!
Omuzlarımı silkip yanlarından geçtim. Küçük bebeğim kocaman olmuştu. Aklıma geçmiş geliyordu. Draco ile derslerden çıkışımız, köşelerde buluşmamız. Ama hepsi artık geçmişte kalmıştı. Önüme bakmak daha doğruydu. Kendi işlerimi halledip sınıfıma gittim.
Yn: Evet çocuklar bugün falımızdaki şekillerin anlamlarını öğreneceğiz.
X: Profesör size bir şey sorabilir miyim?
Yn: Tabiki.
X: neden böyle bir dersin öğretmeni oldunuz?
Yn: Sanırım sıkıcılığından bahsediyorsun. Yıllar önce ben de sizin oturduğunuz yerde aynı şeyleri düşünüyordum ama kehanette söylenenler bir bir çıkmaya başlayınca benim de ilgimi çekti.
Y: Sizin geçmişte karanlık lordla savaştığınız doğru mu?
P: Hayır karanlık lordun yanındaydı.
Yn: Yeterli. Geçmişte yaşanmış ve bitmiş olaylarla işimiz yok. Dersimiz gelecek hakkında.
Aileler çocuklarına neler anlatıyordu kim bilir. Gerçekten moralim çok bozulmuştu. Bu da daha çok mideme dokunuyordu. Kendimi tutmaya çalışsam bile mideme engel olamıyordum. Çocukların önünde düşüp bayılacak gibiydim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Draco Malfoy İle Hayal Et ~ Yasak Aşk
FanfictionDraco'nun eli bacağıma değdiğinde istemsizce sınıfta duyulacak bir biçimde tuttuğum nefesi bıraktım. Mcgonagall: iyi misiniz Bayan Potter Yn: iyiyim profesör sanırım biraz boğuluyormuş gibi hissediyorum. İzninizle bahçeye çıkabilir miyim? Mcgonagall...