Medya: Biz❤️
Ortak salona girdiğimizde onu gördük. Lucius Malfoy. Hemen Draco'nun elini bırakmaya kalktım ama Draco daha sert ve bırakmayacakmış gibi tuttu.
Lucius Malfoy'un burada ne işi vardı? Dumbledore ile hararetli bir şekilde konuşuyordu.YN: Draco benim bilmediğim bir şey mi var?
Draco: hayır sevgilim. Yine aklından saçma sapan şeyler geçiriyordur. Boşver sen gel oturalım.
Birlikte arkadaşlarımızın yanına oturduk.
Pansy: gelmeseydiniz be.
Draco: işimiz vardı.
Pis pis sırıtırken Pansy'nin gözleri açıldı. Blaise ve Theo bana bakıp göz kırptılar. Hayır hayır kızarmamalıydım. Kolumu Draco'nun koluma geçirdim.
Draco: Güzelim kolumu çürütmeseydin iyiydi.
Yn: Oh olsun!
Gülüşmelerimiz esnasında konuşmaya Mcgonagall ve Snape'in dahil olmasıyla hepsinin bakışları bana döndü. Evet bittiğimin gününüdür. Kesin bir şey olacaktı. Draco fark etmemiş olacaktıki önündeki yemeğe bakıyordu hala. Ben de görmezden gelmeye çalışarak yemeğe odaklandım. Yemeğimiz bitince Derse gitmek için ayaklandık.
Kapıya doğru ilerlerken Harry yanımıza geldi.Harry: Yn biraz benimle gelebilir misin?
Yn: bir şey mi oldu?
Harry: yok önemli bir şey değil gel benimle.
Kafamı sallayıp bizimkilere döndüm.
Yn: Derste görüşürüz.
Draco: gelmemi ister misin?
Yn: Yok Harryleyim zaten bir şey olmaz.
Kafa sallayıp yanımdan gittiler.
Hızla Harry'e döndüm.
Harry: Dumbledore bizi görmek istemiş. Onun yanına gitmemiz lazım.
Kesin bir bokluk vardı. Kafamı sallayıp peşine takıldım.
Onunla birlikte Dumbledore'un ofisinin önüne geldik. Asamı öıkarıp kapıya yönelttim.Yn: Limon şerbeti
Kapı hızla dönmeye ve merdivenler yukarı doğru açılmaya başladı. Harry ile merdivene çıkıp yukarı doğru çıkmaya başladık. Vardığımızda kapıdan girdik. Karşımızda Sadece Dumbledore vardı.
Dumbledore: Gelin oturun çocuklar.
Yavaş hareketlerle gidip masasının önündeki sandalyelere oturduk.
Dumbledore: profesör Mcgonagall bana her şeyi öğrendiğinizi söyledi.
İkimizde kafamızı sallayarak onayladık.
Dumbledore: üzülerek bir haber vermek durumundayım.
Ben de diyordum nereden patlak vereceğiz al işte.
Harry: ne oldu profesör?
Dumbledore bana döndü. Tabi piyango başka kime çıkabilirdi.
Dumbledore: çok uzak olmayan bir okula Fransa'daki Beaxbatons büyücülük okuluna yatay geçiş yapacaksın.
Yn: ama profesör bunun bize bırakılan lanetle ne alakası var?
Emindim bunun sorumlusu tamamen Lucius'tu. Benden kurtulabilmek için her yolu deniyordu.
Dumbledore: Sihir bakanlığı'ndan gelen bir emir. Onlar daha uzak bir yerden bahsederken en yakın olanına zor olsa da ikna ettim.
Yn: yani sırf Lucius Malfoy istedi diye ailemden mi koparıcaksınız beni? SAÇMALIK!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Draco Malfoy İle Hayal Et ~ Yasak Aşk
أدب الهواةDraco'nun eli bacağıma değdiğinde istemsizce sınıfta duyulacak bir biçimde tuttuğum nefesi bıraktım. Mcgonagall: iyi misiniz Bayan Potter Yn: iyiyim profesör sanırım biraz boğuluyormuş gibi hissediyorum. İzninizle bahçeye çıkabilir miyim? Mcgonagall...