Medya: Yn ve Draco
Ya kafamda davullar çalıyorlardı ya da bir yerde bir şeyler kırıyorlardı. Gözlerimi zar zor araladığımda hava kararmaya yüz tutmuştu. Odamın kapısı kırılırcasına çalıyordu. Bana sımsıkı sarılan Draco kollarını belimden çekti.
Yn: ne oluyor?
Doğrulmaya çalışırken başıma giren şiddetli sancıda kafamı tekrar yastığa koydum.
Draco: bekle ben bakarım.
Draco yanımdan kalktı kapıya doğru ilerledi ve kapıyı açtı.
Draco: ba-baba.
Baba mı? Lucius Malfoy burada mıydı? Draco'nun odamda olduğunu nereden biliyordu?
Lucius: Hemen dışarı gel 2 dakikan var.
Ve hızla atılan adım sesleri odayı kapladı.
Draco: ben hemen geleceğim güzelim.
Draco da hızla peşinden çıktı. Peşlerinden çok gitmek istedim ama başım bir demir yığını gibi kalkmıyordu...
———————————————————
O sırada Draco ve Lucius...Lucius: kehanet dersinizde olanları duydum. Herkesin içinde seni ifşa eden bir insanla nasıl arkadaşlığına devam edebilirsin.
Draco: beni ifşa falan etmedi. Kehanetlere de inanmıyor zaten.
Lucius: bu hiçbir şeyi değiştirmez. Ya onunla arkadaşlığını tamamen bitir ya da ondan kurtuluruz. Lord'umuza da katkı sağlamış oluruz.
Draco: Kehanette olanları tam bilseydin Yn'nin ölümünün Lord'unuzu öldüreceğini bilirdin.
Lucius şaşkınca oğlu Draco'ya baktı. Draco her şeyi mecbur hissederek ona anlattı.
Draco: ondan uzak dur. Hem o sadece bir arkadaş de...
Lucius elindeki değneğinin yılan süsünün ağzını Draco'nun omzuna taktı ve oğlunu kendine doğru çekti.
Lucius: Öyle mi?..
———————————————————
Sabah gözlerimi odama giren ışıklarla açtım. Baş ağrım biraz olsun dinmişti. Elimle yatağın diğer tarafını yokladım. Draco burada değildi. Sahi dün babasıyla çıkmıştı. Ne olmuştu acaba? Babası çok korkunç ve kötü bir adamdı. Oğlunu da kendi gibi yetiştirmeye çalışıyordu ama Draco o kadar kötü olmayacak kadar iyi ama İyi olamayacak kadar da korkak bir çocuktu. Önce saate baktım. Daha derslerin başlamasına 2 saat vardı. Yavaş adımlarla yatağımdan kalkıp banyoya geçtim. İşlerimi halledip dolabımdan Kalın siyah Kazağımla kışlık taytımı giydim ve kapıdan çıktım. Karşımdaki odanın kapısını çaldım.
Yn: Dray?
İçeriden ses gelmiyordu. Uyuyor muydu acaba? Tekrar tıklattığımda yine bir ses gelmedi. Kapıyı açmayı denedim ama kilitliydi. Lütfen aklıma gelen o iğrenç şeyi yapıyor olmasın. Girmeli miydim? Ya doğruysa? Hayor Draco bana bunu asla yapmazdı. Cebimden asamı çıkarıp çok kişinin bilmediği kapı açma büyüsünü yaptım. (İlk bölümlerde yaptığı)
Kapı ardına kadar açılırken içeri girdim ama görmeyi beklediğim hiçbir seçeneğimde bu gördüğüm manzara yoktu. Draco'nun masasının üzerinde kanlı peçeteler vardı. Draco'da koltuğunda sızmıştı. Yanına yaklaşıp ne olduğuna bakarken dudağının patladığını gördüm. Onu ürkütmeden ona yanaşarak elini tuttum. Ona değdiğim an irkilerek gözlerini açtı ve bana baktı. Gözleri kıpkırmızıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Draco Malfoy İle Hayal Et ~ Yasak Aşk
FanfictionDraco'nun eli bacağıma değdiğinde istemsizce sınıfta duyulacak bir biçimde tuttuğum nefesi bıraktım. Mcgonagall: iyi misiniz Bayan Potter Yn: iyiyim profesör sanırım biraz boğuluyormuş gibi hissediyorum. İzninizle bahçeye çıkabilir miyim? Mcgonagall...