BÖLÜM 20

5.6K 365 329
                                    

Medya: Lily ve Snape

Lily ve James mi? Lily ve Snape mi?

- çift olarak Lily ve James çok yakışıyor ve kesinlikle Lily James. Ama tekli bakınca Snape diyorum.

Hemen şu aşağıdaki beğeniye basıp öyle geçebilir misiniz bölüme?

Uzun zaman üzerine ilk deda huzurla güne başlamıştım. Burnumdaki tanıdık koku vücudumu mayıştırmaya devam ediyordu.
Gözlerimi yavaş yavaş araladığımda Draco hala masumca uyuyordu. O kadar tatlı duruyorduki. Saçları hafif dağılmıştı. Küçük bir çocuk gibi duruyordu. Gülümseyerek tekrar baktım. Kalkmaya yeltendim. Elimden geldiğince onu uyandırmamaya çalışarak yataktan kalktım. Kenara fırlattığı yorganını nazikçe alıp üzerine geri örttüm. Aynı şekilde sessizliğimi koruyarak kapıdan çıkıp aşağı indim. Diğerleri salonda yoklardı. Gece uyanıp kendileri için ayarlanan odalara gitmiş olmalılardı. Orayı es geçip karşımdaki mutfağa girdim. Cissy uyanmış bir elinde kupası bir elinde kitabıyla masada oturuyordu.

Yn: Günaydın.

Kafasını kaldırıp bana baktığında gülümsedi.

Narcissa: Günaydın canım. Gelsene.

Karşısına oturduğumda bana da bir bardak çay doldurup önüme bıraktı.

Yn: Teşekkür ederim.

Narcissa: Dün gece rahat uyuyabildin mi?

Yn: Uzun bir süre üzerine evet.

Narcissa: Nasıl hissediyorsun?

Yn: Arafta gibiyim.

İkimizde bir anda sessizleşmiştik. Narcissa az çok oradaydı.

Yn: Bir şey sorabilir miyim Cissy?

Ona Bayan Malfoy ve teyze tarzı şeklinde seslenmemizden hiç hoşlanmıyordu.

Narcissa: Tabiki sorabilirsin.

Yn: Ben Draco'yu çok mu üzüyorum? O yani nasıl diyeyim o da bir şeyler kaybetti. Ve ben ona destek olmak yerine köstek oluyor gibi hissediyorum.

Ayaklarımı oturduğum sandalyede kendime çektim. Yine ağlayacak gibi hissediyordum. Artık küçücük bir şeye bile ağlar olmuştum.

Narcissa: O nasıl söz öyle? Draco... Nasıl desem? Normalde duygularını belli edebilen bir insan değildir ama seninleyken mutluluğu, Huzuru o kadar belliki. Zor zamanlar geçti. Bazen destek olmaya çalışırken bile köstek olabilirsin. Önemli olan el ele yine birlikte kalkabilmek.

Yn: Haklısın sanırım. Bunları duymaya ihtiyacım varmış.

Akmasını engellediğim gözlerimi sildiğimde ayaklandım.

Yn: Bugün mutfağı kullanabilir miyim? Özel bir şeyler hazırlamak istiyorum.

Narcissa: Sen nasıl istersen. Benim gitmem gereken yerler var zaten. Eğlenmene bak. Bulamadığın malzeme olurda Dobby'e sor.

Narcissa kalkıp mutfaktan çıktığında bir süre arkasından baktım. Ardından işime koyulmaya başladım.

Aradan biraz zaman geçtiğinde pastayı fırıma vermiş Kurabiye hamurunu yoğuruyordum. Dora'nın yapmayı en sevdiği, Teddy'nin de yemeği en sevdiği kurabiyeydi.

Draco: Birileri erkenci bakıyorum.

Ardımdan gelen sesle irkilip arkamı döndüm.

Yn: Ödümü patlattın. Ne sessiz sessiz yaklaşıyorsun?

Draco Malfoy İle Hayal Et ~ Yasak AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin