BÖLÜM 13

7.1K 249 107
                                    

Zihnimin yavaş yavaş bir karanlıktan uyandığını hissediyordum. Henüz gözlerimi o aydınlığa kavuşturamamıştım. Ruhum da bedenim kadar yorgundu.

Draco: Neden hala uyanmadı?

Kulaklarım etrafımdaki tanıdık seslere yöneldi.

Harry: Bunu yapanı hala bulamadılar mı?

Dumbledore: sakin olum çocuklar. Bunu yapanın kim olduğunu ancak o uyandığında söyleyebilir bize.

Sahi bunu bana kim yapmıştı? En son hatırladığım şey Teddy'nin peşinden gidiyordum. Sonrası ise tamamen karanlık. Gözümün önüne gelen hiçbir şey yoktu.

Yn: S-su...

Gözümü hala açamıyorken dilim zar zor ses çıkardı.

Harry: YN!

Hemen birisi beni doğrultup ağzıma bardağı yerleştirdi. Suyu önümü göremeden sanki yıllardır su içmiyormuş gibi içtim. Beni tekrar yatakla buluşturduğunda kendimi zorlayarak gözlerimi açtım. Her yer hafif bulanıktı. Başımda Harry, Draco ve Dumbledore vardı. Etrafımda ise bir sürü çiçek.

Draco: Nasıl hissediyorsun kendini? Ağrın var mı? Acın? Bir şey ister misin?

Harry: Draco bir sus kendine gelsin kız.

İkisinede zoraki gülümsedim.

Yn: N-ne oldu bana?

Harry: hiçbir şey hatırlamıyor musun?

Yn: En son Tuvalete gidebilmek için çıkmıştım. Sonrasını hatırlamıyorum.

Draco: Sana saldıran kişiyi hatırlamıyor musun?

Başıma bir sızı girdi. Elim boynuma gitti.

"Hiçbir şey hatırlamıyorsun"

Kafamın içinde dönen bir ses vardı.
Kafamı iki yana salladım.

Yn: Boynumda bir ağırlık var? Ne var boynumda? Niye nefes alamıyorum?

Bir anda nefesim kesilmeye hızlı hızlı nefes almaya başladım.

Yn: Ne yaptılar bana? Neden boynumda bir şey var?

Harry: hiçbir şey yok boynunda sakin ol.

Ellerimle boğazımı sıkmaya başladım.

Yn: Deliriyor muyum ben?

Draco ellerimi boynumdan çekip sıkıca tuttu.

Draco: Bana bak. Bana bak güzelim. Hiçbir sorun yok. Her şey yolunda. Şimdi sakince nefes al.

Draco benimle birlikte derin nefes alırken beni sakinleştirmişti.

Draco: İyisin.

YN: iyiyim.

Dumbledore Harry'e sessizce bir şey diyip dışarı doğru ilerledi. Harry'de Draco'ya yüzüyle bir şey demeye çalıştı.

Draco: Biz şimdi geleceğiz canım. Hemen.

Yn: hızlı ol yalnız kalmak istemiyorum.

Draco ve Harry'de çıktığında yalnız başıma kalmıştım.

O sırada dışarıda:

Dumbledore: Voldemort büyük ihtimalle eski haline dönmeye başladı. yn'ye ulaştı. Yakında sana da ulaşabilir Harry.

Harry: bunun önüne nasıl geçeceğiz Profesör?

Dumbledore: Voldemort'u yenebilecek tek bir büyü var. Onu da yapabilecek tek asanın 3 farklı parçası var. 1 tanesini Yıllar önce ailen buldu Harry. Birtanesi karanlık tarafın elinde. Öbürü ise sihir bakanlığı tarafından korunuyor. Onlar diğerlerini bulabileceklerini düşünüyor.

Draco Malfoy İle Hayal Et ~ Yasak AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin