Medya: Andrew Smith
O yılan bilekliğin yüzüğünü köstebekte buldum almak isteyen olursa diye çoooook güzel. Bitane ikili yılan yüzük buldum 20 Tl'ydi. Mezuniyet için alacaktım ama dedim bir gün için ne gerek var. (Gereksiz boş konuşmam burada bitti)
Yn: Ne bu Draco Malfoy'la yapanlar kulübü falan mı?
Sinirlerim çok garipti. Bir sinirlenip bir sakinleşiyordum. Onları orada gördükten sonra bir dahaki dersimiz iptal olunca ortak salona Blaise'in be Theo'nun yanına gitmiştik. Pansy yoktu.
Theo: Öyle bir şey olsa orada sen de olurdun.
Yn: Ha ha ha komik şey seni.
Blaise: Ve Pansy orada olmazdı.
Kafamı hızla arkaya döndürdüğümde Pansy onlarla gülüşerek sohbet ediyordu. Tekrar önüme dönüp somurtmaya başladım.
Draco: Neden onlarla konuşuyorki. Anlatırız durumu.
Yn: Saçmalama Draco. Her ne kadar hoşlanmada da özellikle arkadaşıma onunla konuşamazsın diye kızmayacağım. AMA SANA KIZARIM.
Draco: Tabiki kızabilirsin.
Yn: Sen niye benimle tartışmıyorsun Malfoy?
Draco: Tartışınca küsüyorsun çünkü.
Yn: Yani tüm suçlu benim.
Draco: Ben öyle bir şey mi dedim?
Blaise ve Theo'dan cevap istercesine baktı.
Blaise: Bu bizi aşar haydi görüşürüz.
Theo: ezdirme kendini Yn ez geç kızım.
İkisi birlikte kalkıp gittiğinde Draco'ya baktım.
Draco: Ben sabahki olayda sana kızdım diye azarladın beni şimdi neden aynısını yapıyorsun?
Yn: Çünkü beni ne öptü ne de yatağıma girdi.
Draco: Geçmişte yaşanmış gitmiş hatırlamadığım bile olaylar bunlar.
Yn: Draco anlamıyor musun kıskanıyorum.
Kıskanıyorum lafını duyunca yüzünde bir gülümseme oluştu.
Yn: Gülme. Sen benim her şeyde ilkimken ben senin bilmem kaçınım. Bu da bazen moralimi bozuyor.
Draco: Güzelim... Sevgilim... Sen benim ilk aşık olduğum kadınsın. İlk kez severek sarıldığım, öptüğüm kadınsın. Kalbimi ilk kez sana açtım ben. Emin ol sen de benim birçok ilkimsin.
Yn: Gerçekten mi?
Draco: Gerçekten...
———————————————————
Draco: Hadi güzelim herkes bizi bekliyordur.
Kapının ardından bana sesleşen Draco ile kapıyı açtım. Astronomi kulesinde bu gece buluşmak için sözleşmiştik.
Yn: Hadi gidelim.
Ellerimizi birleştirip astronomi kulesine gitmeye başladık. Astronomi kulesinin giriline gelmeden hemen önce tekrarlanan anlık töz kararmamla elimi duvara koydum. Anında gözümün önünde olarlarım bir kısmı canlanırken hemen kendime geldim.
Draco: Yine mi oldu? Ne oldu?
Yn: Bir şey yok. Biraz başım döndü sadece.
Draco: Emin misin?
Yn: Eminim Dray.
Gülümseyerek onu ikna etmeye çalıştım. İkna olmakla olmamak arasında tekrar elimi tuttu ve merdivenleri tırmandık. Pansy, Blaise, Theo ve görmek bile istemediğim Michelle ve Astoria'da onlarla minderlerde oturuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Draco Malfoy İle Hayal Et ~ Yasak Aşk
FanfictionDraco'nun eli bacağıma değdiğinde istemsizce sınıfta duyulacak bir biçimde tuttuğum nefesi bıraktım. Mcgonagall: iyi misiniz Bayan Potter Yn: iyiyim profesör sanırım biraz boğuluyormuş gibi hissediyorum. İzninizle bahçeye çıkabilir miyim? Mcgonagall...