Medya: ❤️❤️❤️❤️❤️
2 hafta sonra...2 haftadır Draco ile konuşmuyorduk. Arada benimle konuşmaya yeltense bile ben ondan uzaklaşıyordum. Dediklerinden pişman olduğunu anlayabiliyordum ama bu hiçbir şeyi değiştiremiyordu. Genelde Harry ya da Neville ile yemek yiyordum. Draco'nun olmadığı zamanlarda da Pansylerin yanıma geçiyordum. Ortak derslerimizde onun yanında oturmamaya özen gösteriyordum. İkimizde gayet üzgündük ama ne o ne ben bir adım atıyorduk. Burada suçlu gibi yanına gitmeyi düşünmüyordum. O da tahminimce sert tepki vereceğimi düşünerek bana zaman tanıyordu. Gelirse affeder miydim? Affederdim çünkü ben tam bir aptaldım.
Harry: Dünyadan ikizime! Daldın yine.
Dalgınlıkla ona baktım. Gülümsedim.
Yn: başım çok ağrıyor. Bir ilaç almaya gitsem çok iyi olacak.
Masadan kalktım. O sırada Draco kapıdam içeri girdi. Bana bakındı. Ben onu görünce kafamı çevirdim ve yere eğdim. O ilerlediğinde kapıdan dışarı çıktım. Hemen revire ilerleyip Madam Pomfrey'i aradım ama orada değildi. Ağrı kesicinin yerini biliyordum. Çok sık kullanmak zorunda kaldığım için gidip kendime alıyordum. İleriki odaya girdim ilacı aldım ve çıktım. Yan taraftaki sürahiden suyu dolduruyordumki Sürahi yere düşüp tuzla buz oldu.
Yn: Kahretsin!
Sinirim bozulmuştu. Her şey üst üste geliyordu. Sinirle yere oturdum ve cam parçalarını topladım. Avcumda büyük parçaları biriktirip ayağa kalktım.
Draco: Yn iyi misin?
Arkamdan yanaşan ve seslenen Draco'ya korku tepkisi olarak avucumu sıktım. Sıkmamla çığlık atıp elimi açmam bir oldu. Salak Yn camları elinde parçaladın. Aferin sana.
Draco: ne yaptın sen? İyi misin?
Bana yaklaşmaya kalkınca bir adım geriledim.
Yn: bırak ben hallederim.
Gözlerim dolmuştu canım her yönden çok yanıyordu. Ona karşı ikazlarımı koy sayıp yanıma geldi ve elimi avucunun içine aldı. Teni tenime değdiği an vücudum gerildi. Sanki nefes alamam için biri eliyle göğsüme bastırıyor gibiydi. Draco beni oturtturdu ve İlaçların olduğu odaya girdi. Elinde malzemelerle geri döndü ve önüme oturup avucumu tekrar avuçladı. Gözlerim istemsizce dolmuştu.
Yn: Madam Pomfrey'i beklerdim ben. Zahmet etmeseydin.
Draco: her zaman yaptığım şeyler.
İçim acımıştı. Genelde kendi üzerinde kullanmak zorunda kalıyordu. Kendi öfkesine engel olamadığı gibi babasının da ona karşı olan öfkesine engel olamıyordu.
Draco'ya baktım dikkatlice canımı yakmamaya özen göstererek elime batan camları çıkarmaya çalışıyordu. Tüm dikkatimi elime vermişti. Tüm camları çıkardığından emin olduktan sonra krem sürüp Sargı beziyle güzelce sardı. İşi bittiğinde İkimizde ayağa kalktık.
Yn: teşekkür ederim. Uğraştın.
Draco: Yn?
Yüzümü yerden ona döndürdüm.
Draco: bu şekilde Olmana dayanamıyorum. Bana soğuk davranma. Gerçekten üzgünüm.
Yn: özür dilemen gereken ben değilim Malfoy.
Yüzümü tekrar yere eğip Revirden dışarı çıktım. Kolumdaki saate baktım. Mcgonagall'ın biçim değiştirme dersine çok az kalmıştı. Hiçbir yere uğramadan direk sınıfa gittim. Henüz kimse gelmemişti. Biraz sessizliği avantaj bulup sırama geçtim, kulaklığımı taktım ve kafamı sıraya koydum. Sonsuza kadar bu şekilde kalabilirdim sanırım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Draco Malfoy İle Hayal Et ~ Yasak Aşk
Fiksi PenggemarDraco'nun eli bacağıma değdiğinde istemsizce sınıfta duyulacak bir biçimde tuttuğum nefesi bıraktım. Mcgonagall: iyi misiniz Bayan Potter Yn: iyiyim profesör sanırım biraz boğuluyormuş gibi hissediyorum. İzninizle bahçeye çıkabilir miyim? Mcgonagall...