57

10 3 0
                                    

Mihajlo Savić


 Ivane sta se desilo? Dobio je 3 metka u stomak i izgubio jje puno krvi.


 Kada se to dogodilo? 


Kada je izasao iz zgrade i krenuo prema kolima  i mislim da ga je uocio ali kasno zato sto kada sam strcao doole zatekao sam ga kako lezi i grceevito  steze oroz ne shvatajuci da mmu pistolj nije repetiran. Mislim da zbog gubitka krvi nije ni bio svestan sta radii. 


Gde je on sad? 


Na vma ali mislim da bi trebalo da ga otmemo jer ovo moze biti samo delo crzavne bezbednosti zato sto smoo ih nacepili i sigurno nismmo uhapsili glavne ili mozda bolje receno sve bitne srafove u toj njihovoj zlocinackoj masineriiji..


 Dobro sta planiras?


 Planiram da se viidimmo za deset minuta kod vma ja cu sve prippremiti. 


  Ivan


 Okupio sam ekipu koja je dostojna ovakvog zadatka to su sve neki moji Milosevi i Radanovi ljudi.. Mislim da bi Mihajlo trebalo da stigne ali sam nervozan nemamo bas mnogo vremena..  



Gledam kako se priblizava Zelena Opel Askona i ne prepoznajem na prvi mah vozača ali nije ni bilo potrebno isa zadnjeg sedista je još skoro u pokretu iiskočio Mihajlo. 

Došao je do mene i samo sam mu pokazao glavo da krene iiza bolnice. Tamo su bili svi tiimovi obuččeni u crne odore kao da bi izgledalo da smo kriiminalci i da bi zavarali ddrzavnu bezbednost i sva ta ostala govna da su ga ooteli jankovi da ga dokusure. Naredio sam spustanje fantomki a od one medicinske sestre sto jos uvek simpatise milosaa sam saznao da je smesten uu soobi na prvom spratu u zabačenom delu hodnika. Usli smo ne primeceeno na zadnji ulaz nas cetvorica ii uputiili smo se prema  njegovojj sobi. Kada smo uleteli u sobu upravo sam primetoio medicinskog tehničara koji je pookušavvao nevvešto da mu iisključi aparat neki.. Mismo ceelu njjegovu aparaturu na koji je bio prikačen pogurli lagano iz sobe par mojih dobrih  prijatelja nam je drzalo odstuupnicu jel su nas ppropuštali zagovarajući obezbedjenje zgrade nekim ččinimise razvaljivanjem ormarica sa ličnim stvarima. Svu njegovu tehniiku za oporavak zajedno sa bolničkim krevetoom smo smestili u već pripreljen kombi koji se upucuje na većini ne poznatu lokaciju. A odvežen je u jedno mesto pored  Rume gde je ziveo jedan starii doktor specijalista inače moj dobar prijatelj koji će nam pomoći. 


Dugo me nije bilo u opste na pisanju ali sam rešio da se vratim i dovršim ovu po mom mišljenju na da sve zanimljivu priču. 


Utiske mi oostavite u komentarima ili pišite u privatnim porukama. 


Hvala vam na čitanju. 

Vatreno KrštenjeWhere stories live. Discover now