55

18 4 2
                                    

 Zbog toga što mi je danas rodjendan napispoglavlje o proslavi u Miloševu čast na Kopaoniku..


 Miloš


 U mom džipu su se nalazili Jovan, Ivan Ivanov doktor i medicinska sestra. Negde oko podne uputili smo se prema Kopaoniku zbog proslave u moju čast. Na Kopaonik smo stigli negde oko četiri sata popodne. Celim putem mi je Ivan delovao umorno ali se videlo da je pretrpeo sve i svašta. Iskren da budem mislim da se pravi lud samo da bi mogao da se izvuče pred Jovanom zbog detaljne istrage. JEdva čekam da ostanemo nasamo. U hotelu su bili skoro svi viđeniji ljudi iz Jugoslovenske policije. Na ulazu u banket salu sam primetio moju porodicu brata, sestru, zeta, oca i majku. Ne znam ko ih je pozvao ali sam ja to izbegao. Iskren da budem bilo me je sramota da ih pozovem sobzirom na to koliko sam ljudi pobio u zadnjih nekoliko meseci. Otac me je mrko pogledao majka je brisala suze sestra i brat su mi se samo nasmejali. Sa svoim timom od nekoliko policajaca seo sam za dva stola koja se nalaze jedan pored drugog. Veselo smo ćaskali sve dok voditelj programa nije izašao na binu. "Drugarice i drugovi želim svima da vam poželim da ovo veče provedete što bolje i da se opustite u lepom društvu. Ovde smo se sastali ne samo zbog dočeka nove godine već i zato što je naša policija dostigla velike uspehe. Želim u svoje lično ime i u ime svih članova naše televiziske ekipe da pozdravim našeg druga ministra unutrašnjih poslova druga Iliju Jovića. Druže ministre dobro došli". "Bolje vas našao". "Druže ministre imate reč". "Hvala, drugarice i drugovi želeo bih da vam poželim sve najbolje u sledećoj godini i želim u ime svih policajaca da uručim medalju za hrabrost kao i plaketu za policajca hiljadu devetsto osamdeset pete godine našem mladom ali veoma perspektivnom inspektoru iz novoformiranog sedmog odeljenja policije u Beogradu. Molim dDruga Miloša Savića da nam se pridruži na sceni".

 Jebo te ovo najviše mrzim da se eksponiram jebo ih onaj koje izmislio foto aparate kamere i generalno sve te retardirane snimače svih gluposti u običnom životu. "Druže Saviću pridruži te nam se". "Čestitam kolega". "Hvala ministre nadam se da sam je zaslužio"? "Svakako da jesi Miloše". "Inače ko nije upoznat Miloš Savić sa svoim timom je raskrinkao jednu veoma opasnu kriminalnu grupu Janka Ivanovića kao i veliki broj vojnika i policajafca koji su se pored svog legalnog posla bavili i kriminalnim radnjama". "Druže Miloše ima te li nešto da izjavi te"? "Imam". "Izvoli te neću vas prekidati". "ZApravo drugovi i drugarice da li je moguće da sam samo ja dobio ovu nagradu smatram da ima čovek koji je ovu nagradu više zaslužio od mene koji je pretrpeo nekoliko puta veću štetu od mene a nije ni spomenut. Dete su mu otimali ženu ucenjivali nakraju su i njega mučili a on nije dobio ništa. Molim mog velikog prijatelja Ivana JElanovića da nam se pridruži na sceni". "Miloše stani neide to", "Rekao si Joviću da me nećeš prekidati". Samo je duboko uzdahnuo i povukao se dva koraka unazad. "Dragi moj druže Ivane ovo je tvoje. Okačio sam mu medalju oko vrata nasmešio sam mu se uz reči "Plaketu i diplomu ne mogu ti dati na njima piše moje ime a sada iziniteme". I Izašao sam sa pozornice i uputio sam se prema svom stolu. 


 Molim za mišljenja. 

Vatreno KrštenjeWhere stories live. Discover now