19 Septembar 1985
Miloš
Ivan užurbano kreće niz stepenice idem zanjim. Kada smo stigli do one dve postavljene patrole Ivan je rekao šundu da sa svojim kolegom ostane tu da čuva prilaz zgradi dok je Radanu i Kepecu rekao da pođu sa nama li da Radan vozi njihovog službenog Stojadina a Kepec da ide našim Bmw 2002.
Ivan je seo za volan, ja sam uleteo na zadnje sedište iza vozača. Nisam znao gde idemo kada smo kretali pitao sam Ivana gde idemo ali je samo rekao ćuti pa ćeš videti. Kretali smo se velikom brzinom Beogradskim ulicama, Radan u službenom vozilu nas je jedva pratio. Zaustavili smo se ispred neke stare oronule kuće. Ivan mi je tada rekao to ti je jedno od njihovih skloništa jutros dok si ti bio sa Jovom Stefan Stojanović mi je javio za ovo mesto. Reši li smo bez specijalaca samo naš četvorica da izvršimo upad. Parkirali smo se zapravo jedno dvestotinak metara od prave njihove baze, a prava njihova baza je zapravo bila jedna ogromna zelena kuća u dubini šume. Predpostavljam da je zelena zzbog kamuflaže. Reši li smo da sačekamo pogodan trenutak za napad, dogovor je bio da ja odem do prozora sa leve strane kuće Radan i Kepec da pokriju zadnju stranu i desni bok kuće dok je Ivan svoje voljno rešio da izvrši upad. Posle nekih 40 minuta odlučeno je da je to pogodan trenutak za napad.
Ja sam došao do svoje pozicije i virio sam unutra, unutra sam video samo 1 beli mrtvački anduk i 3 4 stolice. Ivan je izvršio upad na glavni ulaz i samim tim je ušao u hodnik gde ja nisam imao pogled. Kada sam začuo pucnje sa zadnjeg i desnog boka kuće rešio sam ad kamenčinom razbijem prozor i uskočim unutra u slučaju da mi priđu sa spoljašnje strane. Uskočio sam kroz prozor i vrebao sam na zadnju stranu kuće zato što sam očekivao da će pripucati od tamo ako su skenjali KEpeca. Skenjali Kepeca ponovio sam u sebi i oblio me hladan znoj. Primetio sam da je pucnjava utihnula ali ne zadugo. Iz hodnika se začuo rafal koji je probio vrata sobe u kojoj se ja nalazim zatim su se začuli i pucnji iz pištolja i rafal je prestao.
U trenutku kada su meci prolazili kroz vrata osetio sam strašan bol u predelu leve ruke i levog ramena. Okrenuo sam se prema prozoru i ispucao ceo dupli okvir iz mog cza, zatim sam osetio da gubim svest i da sam leđima udario o hladno tlo te sobe.
Izvinja vam se zbog kraćeg poglavlja.
YOU ARE READING
Vatreno Krštenje
ActionRadnja prati rad Novo formiranog odeljenja Beogradske policije. Radnja počinje 1985 godine. Da li će Uspeti da se reši slučaj koji je obeležio tu deceniju.