5. Septembar 1985
Kada sam napustio Jovanovu kancelariju pozdravio am se sa Portirom Jovom i otišao sam do garaže da vidim kakav sam ja toauto dobio kao službeno vozilo.
Nisam mogao da verujem kada sam kao moje službeno vozilo video Golfa jedinicu.
Golf je bio lepe Bele boje sa crnoim kožnim sedištima imao je sa unutrašnje strane vrata mali štek u kome je mogao da se zakači pištolj i da kada je potrebno može na brzaka da se izvuče. Otišao sam kući i sve vreme razmišljao koje i zašto zbog jedne obične pljačke banke u kojoj je odneta ne toliko velika suma novca ubiti čoveka.
Nije bilo logično ali ko bi sada razmišljao od moih starijih kolega da to možda u opšte nije motiv, a ko zna možda i jeste. Kao i svaki dan posle posla ako radim prvu smenu svratim u kafić na pivo a ako radim treću svratim na jutarnju kaficu.
6 Septembar 1985
Bezciljno lutam po papirima predmeta i tražim bar neki trag koji nas je mogao dovesti do počinioca ovih krivičnih dela. Sve što imamo toje delimičan opis napadača, boju i marku vozila i modele pištolja koje su koristili, zanimljivo je da su sva troica imali magnume 357 sa prigušivačem. Nemogu da dočekam da stigne nalaz sa obdukcije pokojnog Ivanovića.
Obdukcioni nalaz
Smrt je nastupila između 7 i 8 sati ujutru od posledica povreda nanesenim vatrenim oružjem najverovatnije pištoljem sa udaljenosti od nekoliko metara. Možese primetiti da na pokojnom je nađeno 9 ulaznih rana 3 u predelu stomaka 2 u predelu krudnog koša i čak 4 ulazne rane u predelu čela i leve slepočnice. Na osnovu povreda primećenih na vratu žrtve zaključujemo da je između levog uva i desnog plućnog krila napravljena posekotina dužine 17 Cm i dubine 14 mm. Smrt je nastupila trenutno.
Nisam mogao da verujem da je neko prvo ubio a zatim i zaklao čoveka koja tu morbidnost mora da se krije meni u opšte nije jasno. Molim boga da se probudi iz kome onaj drugi čuvar pa da nam on nešto kaže.
Iz moih razmišljanja me je trgao Ivan koji je ušao bez kucanja u moju kancelariju i doneo mi nalaze balističkog veštačenja. Tu sam primetio da su rane nanete vatrenim oružjem od porekla 2 pištolja ali iste marke i istog kalibra.
Jedini opipljiv dokaz koji imamo ali nam ništa ne znači su čaure sa mesta zločina i kapa jednog od napadača u banci.
Evo još jedno poglavlje danas baš me je napala inspiracija.
YOU ARE READING
Vatreno Krštenje
ActionRadnja prati rad Novo formiranog odeljenja Beogradske policije. Radnja počinje 1985 godine. Da li će Uspeti da se reši slučaj koji je obeležio tu deceniju.