9 Septembar 1985
I ako oštećen vozim još uvek ovaj auto ne znam ni gde sam pošao ni gdeću doći geler je proleteo kroz zadnja vrata iza vozača i zabio se u vozačevo sedište atako da nije mogao da me pogodi zato što se zabio u sedište suviše nisko. Imao sam ludu sreću a i moja sreća je u tome što mi auto nije bio onesposobljen i što sam mogao da ne stanem odatle pošto sumljam da egzekutori nisu imali vatrenu podršku sastrane. Šta više sumljam da su računali na to da će auto njihov eksplodirati moj auto biti onesposobljen a onda a taj njihov iz haustora pred postavljam izađe i overime sa kojim metkićem u glavu. Verujem da na ovo ima presudan uticaj moja biblija koju stalnio čitam.
Posle nekoliko sati shvatim da sam toliko umoran i uputim se u stanicu. Ulazim kod Ivana u kancelariju i zatičem ga kako nešto traži po papirima. Kada sam mu se javio trznuo se "Stigao si"? Ja "Jesam" Ivan: "Vidi ovako nisi spavao više od 24 sata idi odspavaj u ćeliju pa imam neke informacije za tebe."
Otišao sam do ćelije u kojoj je pre samo nekoliko noći prenoćio možda žrtva teškog ubistva a možda i najopasniji kriminalac kojeg je imala ova zemlja. Ne znam kada sam tačno zaspao probudio sam se i izašao iz ćelije odmah sam se zaputio kod Ivana u kancelariju on nije bio tu ostala je samo poruka nastolu a u poruci je pisalo: "Pazi se brate morao sam kući doći ću ujutru zlo se sprema Ivan."
Stavio sam poruku na isto mesto samo okrenutu naopako da bi znao da sam je pročitao.
10. Septembar 1985
Jovan je stigao na posao i saopštio mi je da ja i ako to nije baš po zakonu preuzimam istragu pljačke banke zatim 2 bombaška napada za koje se osnovano sumlja da su bili pokušaji mog smaknuća, i preuzimam istragu Janka Ivanovića, i nestanak Milice Jović. Rekao mi je još i to da mi je Ivan u svakom trenutku na raspolaganju a i takođe uvek na raspolaganju imam tim specijalaca kao i 10 uniformisanih policajaca i još je na to dodao da sad sam vidim štaću i kakoću.
Seo sam da pregledam izveštalje forenzičara tj i balističara i otkrio sam da je u prvom bombaškom napadu u kome je predmet štete bio službeni automobil marke golf 1 koji je dužio Miloš Savić korišćeno 2 kg eksploziva smeštena ispod vozila na mestu tačno ispod vozačevog sedišta. Eksploziv je bio tako postavljen da svi čelični ekserčići koji su bili ubačeni u napravu razlete se tačno prema vozaču automobila, a u drugom izveštaju piše da je predmet štete Beli Stojadin da je eksplozivna naprava iste razorne moći sa istim čeličnim ekserčićima postavljena u prednji deo vozila tačnije kod motora i postavljena tako da svi čelični delići od razorne moći idu prema napred to jest kako je vozilo bilo parkirano u ulaz zgrade, ali je takođe jedan mali deo naprave usmeren da uništi instalaciju pomenutog vozila da bi se ono zapalilo i samim tim uništilo sve moguće dokaze o onome ko je dovezao to vozilo na pomenuto mesto.
Čitam ovaj izveštaj i zaključujem da onda njihov egzekutor nikako nije mogao biti smešten u ulaz moje zgrade zato što bi on automacki poginuo od usmerenosti eksploziva. Shvatam da sam u velikim govnima i da je ovo sve lepo organizovano.
Može biti da je sve ovo delo jeedne organizovane kriminalne grupe ali koje na njihovom čelu i šta je zapravo njihov cilj.
YOU ARE READING
Vatreno Krštenje
ActionRadnja prati rad Novo formiranog odeljenja Beogradske policije. Radnja počinje 1985 godine. Da li će Uspeti da se reši slučaj koji je obeležio tu deceniju.