24 Septembar 1985
Miloš
Gledam u ona pisma i ne verujem zašto mi ih ranije nije pominjao da su stizala da li je on normalan ali mislim da je najpametnije da ih pročitam pre nego što donesem bilo kakav zaključak. Kada je Ivan video da imam dilemu odakle da počnem srekao mi je da su pisma hronološki poređana po tome kako su stizala a samim tim i po težini sadržine. "Ti si ih pročitao?" pitao sam Ivana. "Da jesam", odgovorio mi je sa nekom tugom u očima.
Pismo 1
Datum kada je stiglo pismo 13 Septembar 1985 Adresa Ivana Gorana Kovačića 14 trći sprat primalac Jelanović Ivan.
Poštovani druže Jelanoviću znam sve o vama i želeo bi da vas zamolim da ovo moje pismo uručite drugu Milošu Saviću. Ja sam onaj koga tražite ja sve znam znam i kada i kako me tražite ali isto tako znam da me nikada nećete naći zato što ste glupi a i imam načina da vam sabotiram istragu kao i da vas ucenim vašim najbližima. Zamislite druže JElanoviću da vam sina vratim u kesi ili vi gospodine Saviću da nevidite više majku i sestru e i to su metode ako je potrebno da me nikada ne uhvatite i nemoj te da bude posle nisi me upozorio hvala vam na pažnji drugovi inspektori što ste odvojili vremena da pročitate moje pismo.
Jebote Ivane ti si lud zašto mi nisi rekao? Ivan: "Šta da ti kažem da ti je sestra u opasnosti i posle da odustaneš ili da poklekneš ja verujem da je moj sin otet zbog tog pisma bio ali čitaj dalje molim te". Uzimam drugo pismo u ruku a prvo ostavljam po strani malo me plaši činjenica da me je Ivan upozorio da je svako pismo gore od predhodnog.
Pismo 2
Datum 19 Septembar 1985 adresa Ivan Goran Kovačić Adresirano na Ivana Jelanovića.
Druže Jelanoviću a i vi druže Saviću niste se smirili i ako sam vas upozorio da bi trebalo kao prvu opomenu oteo sam ti sina JElanoviću i ako baš nisam imao ideju šta da mu uradim ali vidim našao si ga svaka čast ali neće svaka žrtva tako lako i u takvom stanju da se nađe. Upozoravam još jednom ići ću redom prvo je bio tvoj sin ako se nesmirite sledeći je neko MiMilošev.
Preznoio sam se kada sam pročitao ovo pismo. "JEboteIvane zašto mi jebeno ništa ne govoriš kada se može desiti nešto loše a ne štitimo naše, mogao si bez sina da ostaneš a mogli smo ga poslati na sigurno da li si svestan toga! jebote! čoveče!" Ivan "Najbolje će biti da nastaviš da čitaš".
Uzimam treće pismo u ruku i preskačem one generalije na koje sam navikao gledam samo datum.
DAnašnji datum jebote!!.
Pismo 3
Dosta je bilo zajebancije drugovi inspektori boim se da ste ga sada malo preterali u obaveštavam inspektora Savić Miloša da je njegova trudna sestra oteta a ukoliko se ne puste iz zatvora četiri moja čoveka koja ste uhapsili u ono kući može da ti sestraviše ne bude trudna.
Ispao mi je papir iz ruke.
YOU ARE READING
Vatreno Krštenje
ActionRadnja prati rad Novo formiranog odeljenja Beogradske policije. Radnja počinje 1985 godine. Da li će Uspeti da se reši slučaj koji je obeležio tu deceniju.