20 Oktobar 1985
Ivan
Već 10 dana vršimo potrage po planinčinama za Ivanovićem ili bar nekim od njegovih bližih saradnika. Miloš mi je pre minut javio da ima nešto i da krenem na mesto gde se nalazi ta koliba a ona se nalazi sa desne strane na polovini šume na jednom prostranom proplanku. Mislio sam da ću ovo vreme da provedem uživajući ali izgleda da nema ništa da bude od toga. Seo sam u jedan džip i uputio se do oboda šume. Izašao sam iz džipa a tu su već bila vozila hitne pomoći kao i mnogo policiskih vozila. Hodao sam ali nisam morao puno da se orjentišem zato što su svuda po celoj šumi unaokolo bili policajci. Kada sam došao bliže primetio sam kako je miloš odnekle izvukao nož koji je bio krvav i bacioga u stranu zatim se bacio na čoveka ispred njega i zatim ga je uhapsio.
Kada sam prišao dovoljno blizu Miloš je počeo da pada. Ja sam mu pritrčao i video sam da je ranjen u butinu. Prilično sam se uznemirio i viknuo sam koliko me grlo nosi "Donesi te nosila!! inspektor Savić je ranjen!!". Svi su se okrenuli ka meni koji sam Miloša pridržavao da nepadne. Ubrzo su stigla nosila a onaj lik što je ranio Miloša još se valjao po podu. Okrenuo sam se prema grupi policajaca koji su stajali ispred kolibe i ponovo koliko me grlo nosi dreknuo: "Hapsite govno šta čeka te posebnu molbu!!". Seo sam na zemlju zagledan u baru krvi koja je bila na mestu gde je do malo pre Miloš stajao. Znao sam da ne mogu za njim da idem u bolnicu zato što 1 od nas dvojice a to sam trenutno ja mora da prisustvuje uviđaju dPrišao mi je jedan mlađi policajac i rukom me pozvao da uđem u unutrašnjost kolibe. Ja sam shvatio da to uopšte nije koliba već ogromna podzemna vila. Policajac me je pogledom pozvao da ga pratim i krenuo sam za njim. Kada smo stigli do jednog mračnog hodnika gde je ležao mrtav čovek shvatili smo da su zapravo u tom inprovizovanom tunelu skriveni kriminalci za kojima milicija godinama traga. Svi su tu bili većina njih mrtvih ili ranjenih ali ni mrtav ni ranjen nije tu bio Janko Ivanović. Kod nekih su ustanovljene teže telesne povrede dok su kod nekih jednostavno konstatovali smrt. Samo je jedan dečko bio u nesvesti ali su doktori smatrali da je to od šoka. Ja mislim da su tu na gomili zatečeni pa bar 30 ljudi odnosno ljuckih bića. Koliko sam ja uspeo da ih pogledam a većina hitaca im e bila kroz glavu odnosno kroz lice tu su bili svi gnusni zločinci.
Da budem podpuno iskren malo mi se i povraćalo od tog prizora ja jesam bio inspektor ali ipak ne može čovek na sve da se navikne. Kada smo pretresli celu kuću našli smo samo na prizemlju gde su bila i ulazna vrata na stepenicama koje vode na tavan naizgled male kolibe poruku ispisanu krvlju: "Pazite se opet sam u sedlu" Lucifer lično.
Pročitao sam ovu poruku a većina forenzičara koji su tu bili su uslikali ovo i izuzeli tragove koji nam mogu biti od koristi. Kada je ceo uviđaj završen tela su izneta a koliba ili vila kako god želite je bila zapečaćena. Spustio sam se lagano kroz šumu i pored svog službenog džipa zateko sam zamišljenog radana. Prišao sam mu a on me je odmah upitao šta je to bilo sa Milošem. Objasnio sam mu da je Miloš ranjen u butinu i da je kada sam ja došao pre nego što je pao u nesvest uhapsio lično onog ko ga je i ranio. Radan se kao i ja u dubini duše divio Milošu na takvoj snazi i hrabrosti.
Zajedno smo seli i uputili se ka Beogradu zato što mi je javljeno da je zbog komplikacija koje su nastale Miloš prebačen na VMA.
Kada sam stigao na VMA već je bilo oko 8 sati uveče. Kada sam pokazao svoju službenu legitimaciju plavooka medicinska sestra me je odvela do doktora koji je izvršio hitnu operaciju. Kada sam mu prišao rekao mi je bez okolišanja: "Druže Jelanoviću neću da vas lažem povreda jeste ozbiljna izgubio je puno krvi ali pošto je mlad i snažan iskreno se nadam da će se izvući". Ja sam samo seo na stolicu i upitao sam doktora da li je moguće da vidim Miloša? Doktor mi je odgovorio da je to trenutno nemoguće zato što mu je srce nekoliko puta stajalo tokom operacije i da su ga stavili u veštačku komu dabi se lakše oporavio. Miloš je meni pred padanje u nesvest rekao da je uboden u budinu ali se ispostavilo da je uboden u stomak.
Nadam se da ste uživali i u ovom poglavlju vidimo se uskoro!!!
YOU ARE READING
Vatreno Krštenje
ActionRadnja prati rad Novo formiranog odeljenja Beogradske policije. Radnja počinje 1985 godine. Da li će Uspeti da se reši slučaj koji je obeležio tu deceniju.