13

23 5 0
                                    

 16 Septembar 1985


 Miloš


 Posle nekih sat vremena od pucnjave koja se desila u Malom mokrom lugu imali smo bar neki trag. Taj trag je zapravo bio svedok kojeg još nisu doveli. Gospodin Jović je krunski svedok u ovom slučaju zato što sam siguran da on zna koga je zvao i koga je video u onom famuznom Belom Stojadinu. Takođe sam to jest mi smo shvatili da im onda ono nije jedina garaža za Stojadine i da sigurno imaju još neku rezernu. To sam zaključio zato što su ipak opet sa 2 stojadina napali tačnije nisu napali već dosdo te garaže.


 Ivan je ušao u moju kancelariju i saoštio mi je da gospodina Jovića nemogu nigde da nađu ali su zato u njegovoj kući za koju sam Ivan kaže na legalniji način dobili nalog za pretres pronašli trag koji je veoma zanimljiv i misteriozan. 


 Taj trag je to što u kupatilu na ogledalu je nekom neidentifikovanom crvenom tečnošću napisano igra je tek počela i naslikan mali policajac u uniformi. Kada sam ovo čuo ja sam se toliko iznervirao zato što nam je potencijalni izvršioc bio ispred nosa a mi ga nismo uhvatili. Ali opet krunski svedok postaje osumljičeni. Da li u ovom predmetu može da se desi nešto normalno? 


 Napustio sam kancelariju i otišao do čika Raše po još metaka. Čovk kada me je video toliko se obradovao kao da se znamo ko zna koliko dugo a ne da smo se videli samo 1 put uživotu. Dao mi je ovoga puta celu kutiju metaka uz opasku nekati se nađe sinko mladsi trebaćeti. 


 Nakon toga sam otišao do Jovanove kancelarije i malo smo popričali o slučaju. Nakon toga sam otišao do svoje kancelarije da po zna po koji put pročittam sve izveštaje i zapisnike sa mesta zločina, a i takođe me je Jovan obavezao da napišem i izveštaj o onoj pucačini u Malom Mokrom lugu.


 Samo što sam seo začuo sam motorolu Avala 442 Javise Odazvao sam se "Avala 442 na prijemu2 Centar "Avala 442 uputite se u bolnicu onaj drugi stražar u banci u vašem slučaju se probudio iz kome" "Avala 442 primio krećem odmah tamo"!!!!!!!!!!


 Pronašao sam Ivana kako kokodače sa nekom devojkom koja radi na šalteru za registraciju vozila. "Tu si jebote tražim te kroz celu zgradu odma da si pošao zamnom" Ivan me pogleda sa smeškom "Gde si navro prijatelju šta je to što ne može da popričeka vidiš da sam zauzet"? Ja ga već iznerviran ošinem pogledom i tihim ozbiljnim glasom mu kažem: "Stefan Ilić se probudio iz kome pa kada budeš slobodan javimi se da odemo da mu uzmemo izjavu ali to tek kada budeš slobodan". Zatim sam izleteo iz te male prostorijice gde se nalazi šalter i krenuo sam iznervirano da šetam stanicom. Nedugo zatim sam iza sebe začuo Ivanov glas koji me doziva "JEbote stani šaliosam se nisam znao da je tako ozbiljno nemoj  da se duriš brate čekaj"! Išao sam prema garaži i on me je pratio kada sam seo u neki Fiat 1300 seo je i on do mene. Uputili smo se prema gradskoj bolnici gde je ležao Stefan Ilić. 


 Kada smo stigli ispred gradske bolnice uglavio sam se između 2 kombija hitne pomoći na službeni parking bolnice. Sve vreme puta smo ja i Ivan ćutali tako da smo ćutke i napustili vozilo i uputili se prema ulazu u bolnicu. 


 Čim sam zakoračio u bolnicu uvideo sam da nešto nije uredu. Prišao sam jednoj medicinskoj sestri anđeoskog lica i lepih plavih očiju i ljubazno je upitao da li može da mi kaže u kojoj sobi i na kom spratu je smešten Stefan Ilić koji se nedavno probudio iz kome. Ona me je pogledala sa upitnim pogledom i malo drsko me upitala: "A koste vi druže da ja vama odgovorim na takvo pitanje ipak informacije o pacijentima dajemo samo najbližoj rodbini". "i nadam se policiji" sa smeškom sam se nadovezao na njenu rečenicu i pokazao joj svoju službenu legitimaciju. Ivan me je samo posmatrao sa smeškom. Medicinska sestra se zbunila i objasnila mi je da je taj pacijent nestao pre 20 minuta iz svoje bolničke sobe i da nigde u bolnici nemogu da ga pronađu.

Vatreno KrštenjeWhere stories live. Discover now