58

9 2 1
                                    

 Ivan


 Kombi je ootišao prema lokaciji dok sam ja ostaoo sam na parkingu bolnice jjer su se već svi razišli. Sve vreme  razmisljam o svemu i tek sam sada shvatio da bi bilo bolje da se ssto pre udaljim oodavde dook ne shvate sta se desilo. Dotrcao sam do svoje Miloševe lade i uputio sam se prema policiskoj stanici. 

Došao sam u stanicu i rešio sam da popijem jednu kafu. Skuvao sam na skriveni rešo koji nije inače morao da se skriva ali je meni tako lepše da ga zovem jer mi je to ostaalo od mladjih dana u službi kada sam još bio pripravnik. 

Zazvonio mi je telefon u kancelarijii i kada sam se javio začuo sam glas doktora sa druge strane. Stigli su izgleda gadno ne moogu ništa da ti obećam. 

Jedva sam izgovorio uredu i rešio sam da pošaljem 2 moja čoveka u Rumu da mootre na ovog jer iipak vviiše nev verujem nikome. 


Kada sam popio kafu i taman sam se sremaoo da zbrišem sa posla zazvonio je ponovo zloglasni telefon na mom kancelariskom stolu. 

Javio sam se sa strepnjom sta ce mi reci glas sa druge strane žice. 

E Ivane samo da ti jjaviim da ssudjenje Janku i vojnicima u svakom smislu te reči je sudjenje zakazano za mesec dana. 


Malo kraće poglavlje ali biotnoje za povezivanje sa sledećim poglavljima i ne može baš sve da bude akcija. 


 Spremaj te se za buran kraj. 

Vatreno KrštenjeTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang