10

25 6 1
                                    

 12. Septembar 1985


 Miloš


 Ovo dosadno veče ne znam kako da pretvorim u nešto zanimljivije sedim sam u stanu na voždovcu i ne znam kako dalje. Od kada su na mene pokušana 2 atentata u roku nekoliko sati vreme provodim po različitim stanovima ili u stanici. 


 Prevrćem se po krevetu i nemogu da zaspim zatim ustajem sa kreveta prilazim do ormara i stavljam periku, lažne brkove i bradu. Tako maskiran dolazim da se još jednom pre nego što izađem iz stana pogledam u ogledalo. Sam se sebi nasmejem u lice i zadovoljno klimnem glavom i zadovoljno klimnem glavom kako sam se dobro maskirao. 


 Silazim ispred zgrade i sedam u 1 od moih novih službenih automobila to je trenutno Sivi Jugo 45. Dolazim ispred stanice i vozilo parkiram u garažu. Muka me svaki put uhvati kada prođem ispred garaže i setim se svog golfića. Ulazim u kancelariju koja se nalazi na spratu zato što smatraju da mi je bezbednije da imam ikancelariju na spratu i da je manja verovatnoća da će tu da me izrokaju. Po ko zna koji put vrtim papire i nemogu da sklopim kockice ovog slučaja. I dok sam pregledao dokumentaciju koju smo prikupili uvezi nestanka Jović Milice zazvonio mi je telefon. Na vezi je opet bio Janko Ivanović. Začuo sam njegov zlokoban osmeh: "O gospodine inspektore kako vam je zadnjih nekoliko dana da li ste rešili da me pustite iz zemlje ili da ja rešavam ovu klinku dosadilo mi je više i da je hranim i da je jebem tako da odlučite što pre njenu sudbinu. Njena sudbina je u vašim rukama inspektore. Rekao sam mu da ne zavisi sve od mene i da ću mu da ti broj načelnika odeljenja pa neka vidi sa njim. Prihvatio je i dao sam mu broj načelnika. Kada sam zalupio slušalicu nervozno sam ušao i šetao kancelarijom sada mu se na teret možepotencijalno staviti i krivično delo silovanja. Ali sa druge strane ne može mu se ništa staviti zato što je mrtav, a sa druge strane nije mrtav nego mi se javlja a ovaj ovde jebeni telefon, a sa treće strane koje onda onaj ubijeni muškarac, a sa četvrte strane da li je ta devojka uopšte silovana ili je saučesnik. Bože da li sam ja normalan?


 Sedeo sam tako još neko vreme i rešio sam večeras da neidem nigde već da se malo priberem i da razmislim kuda dalje. Negde oko 4 ujutru Ivan je došao u moju kancelariju da igramo karte. Igrali smo karte i diskutovali o slučaju. Ujutru na jutarnjem sastanku odeljenja Jovan se izdrao na mene što sam ja kao vođa istrage preusmerio pozivanja Janka Ivanovića na njega i što sam njemu natovario teret. Usputmi je i rekao da sam nesposoban i da mi istraga tapka u mestu i zapretio mi je da će da mi da otkaz ako još neko ovakvo sranje napravim. 


 Ja i Ivan smo popili kafu u policiskoj kantini i rešili smo da angažu je mo doušnike iz podzemlja. 


 Ivan je došao po mene i rekao mi je da ga pratim. Otišli smo u policisku garažu i sa nekim autom koi ja do tada nisam video. Stigli smo u centar grada u jedan kafić. Tu nas je čekao čuveni mangup Stefan Stojanović. Stefan Stojanović je visok lep momak sa izbrijanom glavom a ruku ima malo manju od moje. Ivan mu me je predstavio i rekao da sam pouzdan. Stefan nam je rekao da i on ima problema sa tim nekim novo nastalim klanom koji ne znase gde mu je baza ni ti se ne zna ko mu je vođa samo se zna da uvek idu u realizaciju sa 3 čoveka, 3 magnuma 357 sa prigušivačem i Belim Stojadinom. To im je modus rađenja. Čak sam čuo ali ovo nij sigurno kako sam shvatio Stefana da im je vođa neki Sima Žundavi misli tako ga svi znaju.


 U stanici smo ja i Ivan remizirajući stvari shvatili da ne mrdamo dalje od početka i angažova li smo Stefana da nam nađe bilo šta od čega bi mi mogli da počnemo, ali smo takođe bili svesni da nam vreme ističe.

Vatreno KrštenjeWhere stories live. Discover now