49

13 5 2
                                    

 Miloš


 Blenem kao tele u šarena vrata u one Stojadine i iz sveg glasa koliko me grlo nosi dreknem: "Hitno da mi se u stanicu dovede komandant aerodroma odmah ne zanimame ništa jasno vam je sve"! Hodao sam nekim unezverenim hodom prema svom džipu i da nisam pogledao u stranu ne bi ni video jednog Majora sakrivenog u žbunu kako sa automatskom puškom vreba nešto prema mom džipu. Srećom primetio sam ga pre nego on mene. Vratio sam se nazad i prišunjao sam mu se sa zadnje strane. Dok sam koračao da mu se prišunjam sa leđa izvukao sam svoj cz iz futrole i kada sam mu se približio prislonio sam mu ga na potiljak uz reči: "Šta čekamo druže majore" On "Nnnnništa". Ja "O pa činimi se ipak da nešto čekamo boim se da taj kalašnjikov u vašoj ruci ima neku potrebu da ispali određenu količinu metaka na vozača onog džipa". pokazao sam rukom na parkiran džip koji sam ja vozio. On "Boim se da ne", Ja sve govorim do sada sa smeškom dok mu držim pištolj na potiljku, "Mislimda bi sve ovo trebalo da se razjasni u stanici", On "Paapa" pojkušavao je da se okrene i da puca u mene ali sam ga pri njegovom pokušaju da se okrene pištoljem udario po glavi i onesvestio ga. Vezao sam ga lisicama i motorolom sam pozvao momke koji će da ga odvedu u stanicu. Nakon toga sam otišao do svog džipa i uputio sam se prema policiskoj stanici u kojoj bi sada trebao da obavim više razgovora sa dosta krupnim zverkama boim se da direktor Simeljić neće biti baš presrećan kada čuje ko mu dolazi u goste..


 Dolazim u stanicu gde se pozdravkljam sa portirom i upućujem se prema sobi za saslušanja i uz put kažem jednom policajcu da mi iz pritvora dovede majora. Ali sam se ipak predomislio i hteo sam prvo da obavim razgovor sa komandantom aerodroma. U sobi za saslušanje me je čekao koliko vidim General podpukovnik star oko 55 godina sede kose i sedih brkova sa upalim obrazima i tamno zelenim očima oje su me streljale pogledom. "Hoću advokata"! uzviknuo je čim sam ukročio u sobu. "Šta će vam vi niste privedeni vi ste samo ovde da porazgovaramo ili ako želi te službeno da obavimo hitan informativni razgovor". "Bez obzira želim advokata"! Uzviknuo je glasnije nego što je želeo. "Ako već tako želi te pozovite advokata ali onda ja zovem tužioca i uzimam nalog za pretres vašeg stana vaših vozila kao i nalog za privođenje vaše i vašeg sina koji je ako se ne varam Poručnik bojnog broda koji možda ima veze sa švercom kokaina ili nekih drugih droga za Janka Ivanovića". "Sram vas bilo inspektore ja ću se žaliti zo vem ja svog advokata" uzviknuo je sa malom drktavicom u glasu koja se jedva dala primetiti. Pozvao je advokata a ja sam pozvao tužioca koji mi je izdao sve potrebne naloge.


 Za pola sata mu je priveden sin koji je na odmoru a inače radi u Crnoj gori kao pomorac a za 40 minuta mu je ili bolje da kažem im je stigao advokat. Prvo sam odpočeo razgovor sa general podpukovnikom. 

Ja: "Druže POdpukovniče vaše ime i prezime".

Advokat "Moj klient će da se brani ćutanjem"!

Ja "Pitao sam ga za ime"! kao da već nisam znao da se zove Zoran Horvat.

Advokat "Moj klient nije dužan da vam odgovori ni na jedno pitanje ako to ne želi"!

Ja "Uredu ali će zato vaš klient u pritvor zbog osnovane sumlje da je prikrivao predmete krivičnih dela kao i za saradnju sa Jankom Ivanovićem". Rekao sam krajnje smirenio.

Advokat "Uredu i onako mu ne možete ništa dokazati"!

Ja "Verovatno druže advokate" nasmešio sam mu se podlo.


 Ja "Slaviša vodi Horvata starijeg u pritvor dovedimi mlađeg"! prodrao sam se na policajca koji se nalazio ispred vrata.

Slaviša mu je samo pokazao pokretom da ga prati a ja sam ga rukom zaustavio.

Ja "Slaviša stavi drugu generalu lisice kako i doliku je pritvoreniku".

Slaviša mu je stavio lisice a general i njegov advokat samo su me streljali pogledom. 


Nakon nekih 5 minuta u sou za saslušanje sa lisicama na rukama uveden je momak oko 30 godina u skupom odelu izrazito visok tamnih zelenih očiju. 

Ja "Sedite".

On "Želim advokata"

Ja "Uredu koga da vam pozovem".

On "Tu je u hodniku".

Pozvao sam onog istog advokata da uđe i odpočeo sam po svemu sudeći razgovor iste sadržine.

Advokat "I ovaj moj klient će da se brani ćutanjem zato što vi protiv njega može te iskoristiti samo njegov iskaz koji bi ste vi kao i svaki inspektor malo lošijeg kvaliteta izvukli iz konteksta".

Ja "Uredu slažem se", opet onaj moj podli smešak.

Zatim je Slaviša i ovog odveo u pritvor.

Napokon su mi doveli onog koga želim da vidim a to je major Janez Šreger.

Ja "OOOOOO koga ja to vidim majore Šreger".

On "O inspektore Saiću ponovo se srećemo"

Ja "Izgleda samo čini mi se da je nešto drugačije nego malo čas", pokušavam kao da se prisetim, "A da umesto kalašnjikova sada su vam lisice na rukama".

On "Divnu moć zapažanja imate druže inspektore.

Ja "Boim se da da".

On "Imam predlog druže inspektore".

Ja "Izvoli te druže Šreger".

On "Pozovi te i tužioca".

Ja "Uredu". 

Podigao sam slušalicu sa telefona i okrenuo sam tužioca koji se za ma nje od 5 minuta našao u sobi za saslušanje. 

Kada je tužioc ušao Šregeru je osmeh zatitrao na licu. Tužioc je sa svoim jakim držanjem odnosno samom svojom pojavom je ulivao strah u kosti onome pred kim se nađe. 

Ja sam tužioc Stefan Milutinović i želeli ste da prisustvujem vašem saslušanju.

Štreger: "Da želeo sam da vam predložim da vi meni da te imunitet a ja vama da ispričam sve o događanjima sa aerodroma o švercu droge vojnim avionima kao i o oružju švercu tela otetih devojaka kao i o tome da određeni pripadnici policije tužilaštva kao i ojske imaju uske povezanosti sa grupom Janka Ivanovića.


 Novo poglavlje je tu molim vas mišljenje u komentarima.


 Novo poglvalje stvarno uskoro.

Vatreno KrštenjeWhere stories live. Discover now