Efter ungefär 2 timmar. Har Linnea gjort klart håret till mellan stora skruvar. Och sminkat mig naturellt. Sen har hon tvingat mig att ha på mig en svart klänning. Som e lite genomskinlig. Och till det, skulle jag ha på mig ett par svarta klack skor."så där du ser Asa het ut. Jag lovar alla killar kommer följa efter dig som en svans" säger hon.
"Tack för hjälpen bästa Linn, utan dig hade jag inte sätt ut så här"säger jag och krama henne hårt.
"Hejdå"säger hon
"hejdå".Efter det gick jag in på mitt rum.Klockan va nu ungefär 19:58. Så jag gick in på min telefon och kolla på olika sociala medier. Det fanns inget nytt. Så jag tog kort på mig själv och la det på Instagram&Facebook.och alla de andra sociala medier. Direkt fick jag många likes&kommentarer. Inte för att skryta. Jag kollade klockan och det stod nu 20:00. Så Linus kommer snart tänkte jag. Precis då plingade. Jag skulle precis öppna springa ner och öppna.Men min bror öppna istället. Jag hörde hur de pratar. "Om du f*cking rör henne gör henne illa eller sårar henne.Då e du f*cking dödens"sa han "förstår du? Nicka inte bara fy fan säg det" säger min bror strängt.
"O-okej"hör jag Linus säga.Jag fatta inte vad det är med honom. Han brukade alltid vara snäll med mina vänner. Eller rättare sagt mot alla för utom killarna da. Men har brukar aldrig vara så sträng. Jag gick sakta ner från trappan. Och såg Linus rädda ansiktsuttryck men snabbt byts till chockad ansiktsuttryck.Men min bror såg jag nu från arg till nu också chockad ansiktsuttryck. "Hellu har jag något på ansiktet? Ser jag konstig ut?"frågar jag
"Nej da men du e så......vacker"säger min bror med ett leende.
"Tack......, men ses på festen" säger jag. Och gick ut från huset med Linus tät bakifrån.
"Har jag sagt att du är jätte snygg?"säger han när vi har kommit en bit från huset.
"tack detsamma"säger jag. Och granska honom. Han hade ett par svarta byxor.Och en tajt vitt t-shirt så man såg hans magmuskler.Och en skinnjacka. Vi gick till han bil som va en jätte dyr BMW.
"Oj vilken fin bil"säger jag med stora ögon
"visste e hon"säger han. Och öppna dörren till mig. Vilken gentleman tänkte jag. Han gör säkert så göra alla tjejer så man ska falla för honom. Jag satte mig. Sen sprang han över till sitt säte och satte sig där och börja åka. Det var en ganska pinsam tystnad. Men jag hatar tystnad så jag börja prata.
"Åker vi tillsammans hem sen eller?"frågar jag osäkert
"självklart"säger han som om jag va dum. Redan utanför hör man hög musik. Och en tjej som spyr i buskarna.Vi gick ur bilen och går in i huset utan att knaka. När vi går in går jag direkt till baren. Utan att bry mig var Linus gick. Bara för att vi kom hit tillsammans behöver man väl inte hänga med varann? Jag såg att den snygga bartender kom emot mig, och fråga vad jag ville ha. Jag sa överraska mig. Jag vet att det inte är bra och att han kan ge mig vad som helst. Men liksom YOLO! Han gav mig ett glas och blinka med ena ögat. Jag tog det lilla glasset och svepte allt på en gång. Jag tog 2 såna till. Men jag blir inte så lätt påverkad. Så efter 3 till då börjas det. En kille fråga om jag ville dansa. Men på något sätt känns det som om jag känner honom.Men såklart säger jag ja. Jag börja dansa loss. Efter det hånglar vi med varann. Jag känner en blick på mig. Men när jag tittar mig omkring ser jag ingen. Så jag fortsätter. Hångla främlingen. Men efter en stund så drar någon, honom bort ifrån mig."men va fan!" Säger han jag hångla med.
"Sorry, men jag tror jag tar över, och dansar med henne"säger killen som ser ut som .............. Zac?
"Sorry, hottie men jag hade det väldigt bra med han där" säger jag. Jag hade ingen lust att dansa, med han som såg ut som Zac. Men tyvärr hade den andra killen gått.
"Tror nog att du måste dansa med mig istället"säger Zac.
"Har jag sakt hur mycket jag gillar dina muskler?"frågar jag och började röra på hans muskler.Vänta lite sa jag det där? Vafan gör jag?Zac börjar direkt flina. "Och har jag sakt hur sjukt snygg du är?"frågar jag. Utan att veta var jag gör. Kysser jag honom och nafsar på hans underläpp. Han skulle precis kyssa mig tillbaks. Fast då kom en kille fram.
"Vi ska köra S/K ,och du lova att du skulle va med Zac. Och ta med dena sexiga tjejen"säger han och slika sig runt läppen. Och jag som är full då blinkar med ena ögat. Vi båda gick till ett rum med två soffor. Vi satt på varsin sida. Och jag tror jag satte mig bredvid Adam, om jag såg rätt. Det var nästan bara killar här. Förutom 2 andra tjejer en blond och en brunett. Brunetten fick börja.Hon snurra flaskan och den hamna på.............Adam"Adam s/k?"fråga hon "Sanning"säger han. Alla sucka
"vem är snyggast här i rummet"sa brunett som såg väldig självsäker. På att han skulle välja henne. Och jag tror på det för hon är väldig fin.
"Izabella " säger han och tittar på mig. Jag trodde han skulle välja henne, men det värkar inte så. Så jag rodna och titta ner. Han snurrar flaskan och såklart hamnar den på mig
"s/k Izabella" jag ville se modig ut så jag sa "konka" alla jubla.
"Hångla med mig" Jag var påverkad så jag gick fram mot honom och hångla med honom. Och jag kan inte säga att jag inte tyckte om det. Efter ungefär 2 minuter. Så börja alla tröttna
"skaffa ett rum"säger en kille. Så jag sluta och snurrade flaskan. Den hamna på Zac.
"S/k Zac?" Frågar jag. Varför måste man egentligen fråga? Man vet ju redan frågan.
"Konka"säger han. Jag visste inte vad han skulle göra.
"kyss den hetaste tjejen här inne"säger jag och tittar på blondinen.Som väntade på Zac. Jag såg att han gick till den riktningen. Men sen byte han riktningen till mig och kysste mig.Efter det började han snurra flaskan.
~
Efter några omgångar så letar jag efter Linus. Och hitta han i baren. Med hans kompisar tror jag. Fast dom såg farliga ut. Jag hörde dom prata om något. Döda?.Jag gick dit och satte mig på Linus knä. Då började dom direkt vara tysta.Och sen nafsa jag på hans örsnibba och säger
"Kan vi inte åka hem nu eller?"viskade jag trött. Jag titta på klockan och såg att den va 2."Visst"sa han och tog min hand sen gick vi till bilen. När vi satte oss i bilen. Så la jag min hand på hans lår. Sen börjar jag trycka på hans bula. Och han stönar tyst. Sen börjar jag trycka lite hårdare.Då han stoppar bilen och tar sina läppar på mina. (Döm mig inte. 😂 tro inte att jag ) Efter det börjar jag ta av hans kläder. Men när han vill ta av mina. Så tar jag ett hårt grepp på min klänning så den inte går av. Men han märker inte för vi hånglar med varann. Om min plan ska funka kan jag inte vara naken också. Jag tog direkt av hans kläder. Allt då menar jag också underkläder. Sen springer jag hem. Och skrattar hur ska han göra? Han är liksom naken i bilen. Och inte kan komma ut jag mena han riskerar om någon ser honom. HAHAHA! Det här är bara början. Jag kommer göra deras liv till ett helvete. Så som dom gjorde mot mig!
-------------------------------------------------------------
Om ni inte fattar så är Bella en vad ska man säga snäll tjej fast nu är det enda hon tänker på är hämnd.
YOU ARE READING
BAD GAME! (SWEDISH)
Teen Fiction(MIN FÖRSTA BOK) Izabella flyttar till en ny stad. Izabella ville inte vara en nörd längre hon ville inte bli mobbad. Så hon gjorde en makeover på sig själv. Plötsligt blir hon skolans populära i den nya skolan. Men vad händer när familjen måste fly...