Kapitel: 31 My sex skillz?

1.9K 80 25
                                    

Izabellas'perspektiv:
Vi sitter vid soffan och bara snackar. Det är iallafall det dem andra gör. Medans Zac bara kysser mig och verkar ignorera dem andra dödsblickar totalt. "Kom vi är för oss själva."viskar Zac. Jag vet vad detta kommer leda. Eftersom att Zac skickar sexuella signaler. Kommer det sluta med att vi ligger i sägen nakna. Om dem ens har någon säng. Med alla dem andra.. Inklusive min bror. I andra rummet. Jag vet inte om jag är redo för det. Det ända jag någonsin har 'skapat kärlek' med var Ryan. Och om jag ska vara ärlig så ångra jag inte ett dugg. Han var min första. Min första kärlek. Min första ligg. Men dock gillar jag han inte lika mycket som förut.

Om jag ska 'skapa kärlek' med Zac vet jag inte om jag vågar. Är jag ens bra i sängen. Såklart Ryan säger att jag är bra då jag var hans flickvän. Men om jag gör 'det' med Zac kommer han tycka jag är dålig? Jag menar han har ju gjort 'det' med väldigt många tjejer innan. Fan, vilken jävla dålig flickvän jag är. Tänk om han inte gillar min kroppsbyggnad. Tänk om......
Innan jag hinner tänka mer tar Zac min hand.

Vi hinner precis gå till dörren. Innan Anton såklart ska säga något. "Vart ska ni?"nästan morrar Anton ut. Zac kollar på mig med blicken- snälla-säg-något. Eftersom att jag inte har några ord att säga. Gav jag en Du-får-blick.

"Jag vill bara gå och hänga med min flickvän."säger Zac och kliar sin nacke.

"Och jag vill bara hänga med min sysster."säger Anton. Vilket betyder ungefär........ Hon får inte gå någonstans. Zac suckar men går till soffan och drar mig mot sitt knä. "Vi får väll göra det någon annan gång."mumlar Zac och kysser mig på nacken. Om inte jag var så spänd nu skulle jag stönat av hur mjuk han kysser min nacke. På något sätt hjälpte Anton mig. Det finns 3 anledningar.

1, min kropp, tänk om Zac inte tycker om min kropp.
2, Första gången med Zac ska inte va i någon läskig sommarstuga.
3.Jag vet inte om jag är redo.
That kind of explained My little feelings.

Vi sitter till slut och spelar. Det barnsliga, klassiska, spelet sanning eller konka. Jag fattar egentligen inte varför det är något man gör på fester ibland. Det är ju ganska barnsligt när man tänker på det. Men för att göra det roligare. Har vi med ett straff, om man inte gör konkan eller säger sanningen. Så får en i gruppen bestämma straff.Vi tar en flaska. Som creepy nog stod vid ett hörn. Vi sätter oss i ett ring på golvet. Och snurrar flaskan. Utan att vi gör något snurrar flaskan. Och den hannar på Linus. Okej det där var fucking creepy. Men ingen verkar reagera. Finns det spöken här också? Eftersom den hamna på Linus får han snurra och den hamnar på Adam. "Sanning eller konka?"frågar Linus uttråkat.

"Sanning"

"Fan va töntigt, ............ Bästa ligg?"fråga Linus tillslut.

"Ella...."mumlar han nästan fram. Vänta Ella?!! Har dem varit ihop? Måste vara någon annan Ella.
Så snabbt han kan snurrar han flaskan. Och den hamna på Anton. "Sanning eller konka?"säger han snabbt. Han vill antagligen inte att någon ska ifrågasätta honom. Vilket jag absolut tänker göra sen.

"Sanning."säger Anton. Och lutar sig mot fåtöljen bakom sig. Vad är det med alla idag? Så tråkiga.

"Jag vet inte fan vad jag ska fråga......... 'När' var din senaste ligg?"frågar Adam. Vad är det med alla och deras ligg. Intressant? Hell no.

"Igår."svarar Anton kort. Var jag överraskad? inte ett dugg. Skulle bli förvånad om han sa förra vecka eller något. Han surrar flaskan och den hamna på mig. Dags att lätta upp stämningen. "Sanning eller konka?"frågar Anton.

BAD GAME! (SWEDISH)Where stories live. Discover now