Zac'perspektiv:
Jag kan inte sluta tänka på Izabella. Jag trode hon skulle skratta åt mig när jag sa att jag kom till skolan tidigt varje morgon. Som någon annan gjorde. Det var en dag som jag kom tidigt till skolan. Och en tjej fråga varför jag va så tidigt. Och då svara jag. Då skratta hon och kalla mig tönt. Men sen fick hon av någon anledning 'som jag inte vet varför' flytta skola. Men det var inte mitt fel. Hon borde ha vetat betträ själv. "Ej, boys hur tycker ni om Izabella. Aså jag menar real feelings?"frågar jag."Inget som du vet är jag bara ute efter ligg liksom. Och om jag får ett ligg av henne. Får jag ju hur hög status som helst"säger Adam. Juste skolan består av status.
"Samma för mig"säger Linus.
"Varför undrar du?" Undrar Adam.
"Killar jag kan, fan inte sluta tänka på Izabella. Jag tror att jag gillar henne."säger jag. Utan att tänka.
"Ej, du vet själv att badboys som vi aldrig kan bli kär eller äns gilla.Och jag lovar det här är som feber. Snart går den över. Så försök att undvik henne" säger Linus. Ignorera Bella? Kommer bli lite svårt.
"Aja nog om snacket. Kan inte vi dra till stranden? Det är så fuck*ng varmt"säger jag. Och det var sant. Fast jag ville också byta ämne.
"Visst i åker nu."säger Adam. Stranden var riktigt nära skolan. Så när vi kom fram till stranden var det jätte många där. Det första jag ser var Izabella och ett gäng killar. Jag vet absolut inte vem dom är. Så jag bestämde mig för att sätta mig nära dom. Iallafall försöka.
"Kom vi sätter oss där"säger jag och går dit. Vi sätter oss ner och pratar. Eller dom pratar, jag tittar bara på Izabella. Jag granskar för varje liten detalj hon gör. I am not a pervers.Hon gjorde många saker med en av killarna. Men det jag fruktade mest va nog när en av killarna, smörjde hennes rygg. Nej! Jag tål inte mer. Jag tänkte precis gå på honom då Adam stoppar mig.
"Ej, vad hände med att du skulle undvika." Säger Adam strängt.
"Just shut up!"säger jag irriterande. Och lugnar ner mig själv.
Izabellas' Perspektiv:
Efter att jag hade kommit hem byte jag om till bikini.(BILD) Och ett vit linne över. Och ett par svarta shorts. När vi kom fram möte vi min brors gäng och dom presenterade sig.
"Jag heter Eldon""Jace"
"Daniel"
"Jonny"
"Tommy"
Efter dom har presenterat sig så berätta jag vad jag hette "Jag heter Izabella, men ni kan kalla mig Bella"säger jag. Min brors vänner är mina liksom. Vi satte oss på en plats på stranden. Då kom Chrispy. Eller var det så?
"Hej! Sorry för att jag är sen för jag fick........ punktering på min cykel"säger han och satte sig bredvid mig.
"Hej! Izabella"säger han
"Hej! ....."säger jag tänk om jag säger fel. Vad PINSAMMT det skulle vara.
"Christofer"säger han och skrattar lite.
"hehe... Hej! Christofer. Men du kan kalla mig Bella. Och kan jag kalla dig Chris?"frågar jag
"Visst"säger han med världens största leende. Jag kände mig för att sola så jag la mig ner.
"Anton, kan du smörja solkräm på min rygg?"säger jag. Men jag fick inget svar. Jag knäppte min bikiniöverdel så att han kunde smörja hela min rygg. Jag kände hur ett par mjuka händer smörjde min rygg. Samtidigt som han masserade."Åh du e bäst Anton. Du borde göra det här oftare på mig"säger jag.
YOU ARE READING
BAD GAME! (SWEDISH)
Teen Fiction(MIN FÖRSTA BOK) Izabella flyttar till en ny stad. Izabella ville inte vara en nörd längre hon ville inte bli mobbad. Så hon gjorde en makeover på sig själv. Plötsligt blir hon skolans populära i den nya skolan. Men vad händer när familjen måste fly...