Kapitel: 19 boyfriend?

2.6K 90 15
                                    

Antons'perspektiv:
"Tommy kolla efter dem killnamnen jag sa. Låt mig få veta varenda liten detalj om dem"sa jag och håller i dörrhandtaget som leder in till Dylan. Jag går in till rummet och ser Kille jag hatar sjukt mycket."Du vet att du fortfarande kan ändra dig?"sa jag medans jag går till skåpet där mina 'leksaker' ligger.

"Hur många gånger ska jag säga det? Jag dör hellre!"sa Dylan med ett suck.

"Som du vill"säger jag och ler. Jag tänkte precis ta fram en av mina 'leksaker'.

"Du vet att Zac är min bror? Och nu hänger din syster med honom. Du vet att han kan döda henne när som helst va?" Jag stelnar till. Han hörde oss utanför säkert. Vänta Är han där killen bror till killen framför mig? Jag tog en pistol och sköt på hans arm. Jag skjuter igen fast denna gången på hans ben. Jag ser att han har ont. Ni undrar säkert varför jag är lung. När han där Zac kan döda Bella när som helst. Men Dylan glömde delan att ingen vet att jag har någon sysster. Då ingår han där Zac och dem andra.

"Kan inte tro att du är ledaren. Avslöjar att han där Zac är din bror. Så istället för att döda dig kan jag ju döda Zac?"sa jag och ler. Jag ser att han har ont. Men han kommer inte dö.

"Fan, våga inte röra honom!"Ryter Dylan och spottar på mig precis på facet. Jag tar bort spottat från ansiktet.

"Du borde inte göra så"sa jag och sköt på hans andra arm. Oops om jag inte vill att han ska dö ska jag nog inte skjuta mer. "Så berätta vem din 'boss' är så händer det inget med din bror"sa jag.

"Du vet att om jag berättar så kommer dit liv bli mer komplicerad en vad det redan är?"sa Dylan. Vad fan vet han om mitt liv?

"Vad fan vet du om mitt liv?!Berätta så får vi det här överstökat."sa jag irriterande över att han inte berättar.

"Visst men du måste lova att inte göra något med mitt gäng."sa Dylan. Han måste veta bättre.

"Ja ja, jag lovar"sa jag och tog mina fingrar i kors bakom ryggen. Barnsligt i know.....

"Det här är ingen barnlek jag f*king lovar. Om du gör något med mitt gäng. Kommer jag seriöst begrava dig levande med ditt gäng. Du har ingen aning om vad jag kan göra"sa Dylan argt.

"Jaja, säg namnet!!!! Jag tappar fu*cking tålamodet snart."skriker jag nästan.

"Ja, det är ............."hann han säga innan Tommy kom in och störde.

"Sorry, för att jag störde. Men det här är viktigt."sa han. Jag suckar Dylan berätta nästan. Jag nickar och vi går ut. Jag stänger dörren efter mig.

"Bäst för dig att det är viktigt!"sa jag strängt.

"Bella, borde verkligen inte hänga med dem hon hänger med"sa han.

"Vadåra?"sa jag trött.

"Alla dem killarna är med i Goldens gäng."sa Tommy.

"Men hon där tjejen Fatima da?"sa jag.

"Hon är den värsta. Det står inget om henne. Det är som att hon är ett jävl* spöke. Och du vet vad det menas med dem som inte har något skrivit"sa Tommy.

"Vadå?"sa jag.

"Sluta spela dum. Det betyder att hon har något att dölja. Dem som är oskyldiga står det iallafall vem dems förälder heter o.s.v. Men som sagt Fatima står det inget. Precis som oss"sa Tommy. Mitt hjärta stanna. Hon kan vara Dylans 'boss' men ändå inte. Jag har sätt hon och Bella i skolan. Och hon verkar schysst alltså vanlig. Och jag är ju en sån som märker saker om hur folk är.

BAD GAME! (SWEDISH)Where stories live. Discover now